Padangas išbandė ir įvertino tokios nepriklausomos organizacijos, kaip „TUV-Sud“ gaminių bandymo tarnyba, „DEKRA“ bandymų centras ir „UTAC-CERAM“ grupė. Bandymais buvo įrodyta, kad padangos pasižymi geriausiomis vasarinėms ir žieminėms padangoms būdingomis eksploatacinėmis savybėmis ir jų sauso stabdymo drėgnu oru rezultatai geresni nei rinkoje siūlomų visasezoninių padangų.
3 PMFS – trijų viršūnių kalno su snaige – logotipas ant padangų šono rodo, kad jos gali būti naudojamos šalyse, kuriose aiškiai apibrėžto sezono metu privaloma naudoti specialią žiemos įrangą. Pažangus protektoriaus dizainas ir išmanieji elastomerai užtikrina, kad padangos prisitaikys prie įvairiausių oro sąlygų.
Eksploatacinėms savybėms užtikrinti – trijų technologijų kombinacija
„Michelin CrossClimate“ eksploatacines savybes užtikrina trijų technologijų kombinacija: pažangi protektoriaus junginio medžiaga, unikalaus protektoriaus V formos rašto ir naujųjų 3D tarpusavyje susijungiančių padangų lamelių kombinacija bei pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija.
Protektoriaus zona, būdama labai elastinga, padidina junginio medžiagos galimybes prisitaikyti prie mažiausių kelio paviršiaus nelygumų bet kokiomis sąlygomis – ant sausų, drėgnų ir sniegu padengtų kelių. Padangos taip pat pasižymi mažu pasipriešinimu riedėjimui. Naudodami naujausios kartos silicio dioksidą sluoksnio po protektoriumi gumos mišinyje, „Michelin“ inžinieriai sumažino laipsnišką kaitimą.
Tuo tarpu 3D padangų lamelės ties protektoriaus gruntkibiais yra tokios pat, kokios įprastai būna ant vasarinių padangų, tačiau kartu jų dizainas ir struktūra atitinka esančias ant „Michelin“ žieminių padangų. Jos ypač banguotos, skirtingų storių ir pasižymi labai sudėtinga geometrija. Žiemą lamelės įsikabina į sniegą, taip padidindamos sukibimo jėgą.
Kryptinis protektoriaus raštas su skirtingais kampais optimizuoja sukibimą su sniegu: skersinį dėl smailesnio kampo centre ir išilginį ten, kur tarpas tarp gruntkibių platesnis. Vertikalusis ir horizontalusis paviršiaus banguotumas užtikrina automatinio blokavimo funkciją – bangelės susijungia tarpusavyje ir padidina protektoriaus gruntkibių tvirtumą. Dėl to padidėja padangos stabilumas, neatsižvelgiant į tai, kokios jėgos ją veikia stabdant, didinant greitį ar darant posūkį.
Pažangi protektoriaus gruntkibių su nuožulniai nupjautais kraštais ir aukšto efektyvumo lamelių kombinacija taip pat užtikrina optimalų kontaktą su kelio danga ir pagerina sauso stabdymo drėgnu oru rezultatus. Kartu naudojamos pažangios, didžiausio gylio lamelės, užtikrina puikų stabdymą ir sukibimą ant sniego.
Nevisasezonės padangos didina saugumą kelyje
„Michelin CrossClimate“ yra ne visasezoninės padangos, kurių eksploatacinės savybės vasarą ir žiemą yra vidutinės, o vasarinės padangos, pasižyminčios aukščiausios klasės efektyvumu žiemą. Jų dizainas atitinka nepriklausomų organizacijų nustatytus vairuotojų poreikius, jos leidžia susidoroti su iššūkiais, kylančiais dėl Europos šiltėjančio klimato sąlygų.
„Michelin CrossClimate“ padangomis bus pradėta prekiauti 2015 m. gegužės mėn. Padangos bus siūlomos 23 skirtingų dydžių nuo 15 iki 17 colių – tai atitinka 70 proc. Europos rinkos poreikio. Kitais dydžiais planuojama pradėti prekiauti 2016 m.
Kiekvienais metais „Michelin“ investuoja daugiau kaip 640 mln. eurų į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą, atlieka 75 tūkst. bandymų su vairuotojais ir 11 tūkst. pirkėjų apklausų.
65 proc. vairuotojų nepaiso sezoniškumo
2014 m. „GFK“ atlikto Europos vartotojų elgesio tyrimo rezultatai rodo, kad 65 proc. Europos vairuotojų visus metus naudoja vasarines padangas, taip sukeldami sau pavojų orams atšalus, sningant ir susidarius ledui. Pavyzdžiui, šis rodiklis Vokietijoje, kur įstatymai reikalauja žiemą naudoti žiemines padangas, siekia 20 proc., o Prancūzijoje, kur nėra įstatymų numatytų apribojimų – 76 proc.
Tuo tarpu „Ipsos“ tyrimo apie elgesį įsigyjant padangas duomenimis, 4 iš 10 Europos vairuotojų teigia, kad keisti padangas keičiantis metų laikams nepatogu arba sukelia papildomų išlaidų, ir laukia iki paskutinio momento arba nekeičia padangų visai. Taigi 3 proc. vairuotojų Vokietijoje ir 7 proc. jų Prancūzijoje visus metus naudoja žiemines padangas, o dėl to suprastėja sausas stabdymas, ypač esant šiltam orui, ir padidėja degalų sunaudojimas.
„Michelin CrossClimate“ dizainas skaitmenine išraiška:
7 – šalių, kuriose buvo išbandytos padangos, skaičius: Vokietija, Kanada, Suomija, Prancūzija, Lenkija, Ispanija ir Švedija.
36 – padangos gamybos mėnesių nuo tuščio popieriaus lapo iki padangų pristatymo spaudai 2015 m. kovo 2 d. skaičius. Padangoms sukurti prireikė tik 3 metų, nors laikantis įprastinio grafiko šis procesas užtrunka 4 metus ir 8 mėnesius.
70 – temperatūros Celsijaus laipsniais, kurioje buvo vykdomi bandymai, diapazonas. Bandymai buvo vykdomi lauko temperatūroje nuo –30 °C iki +40 °C.
150 – inžinierių ir ekspertų, dirbusių prie „Michelin CrossClimate“ dizaino, bandymų, industrializacijos ir gamybos, skaičius.
Daugiau kaip 1000 – laboratorinių bandymų su medžiagomis, protektoriumi ir korpusu skaičius.
5 milijonai – nuvažiuotų kilometrų skaičius, vykdant dinaminius, dilinimo ir patvarumo bandymus. Šis atstumas atitinka 125 Žemės ekvatoriaus ilgius