Vairuotojai piktinosi, kad prastovėjus ties pervaža iki pusvalandžio per tą laiką nebūna matyti traukinio. „Jei automatika užstrigusi, gal tegul rankomis atveria užtvarą ir praleidžia automobilius, jų susikaupia šimtai“, – piktinosi į redakciją paskambinę žmonės.
Kaip 15min.lt sakė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas, šiuo metu Amalių pervažoje diegiama nauja eismo valdymo sistema. Jos montuojamos pervažose, kai bendrovėje buvo įsteigtas eismo valdymo centras.
„Ko vyksta diegimo darbai, traukiniams nurodyta dėl saugumo pro Amalius važiuoti daug lėčiau nei įprasta, dėl to ir ilgiau būna uždaromas automobilių eismas per pervažą“, – aiškino V.Gudas.
Pasak jo, naujos sistemos diegimo darbai truks iki sausio 20 d.
Pernai įrengtas eismo valdymo centras yra skirtas gerinti traukinių eismo kontrolę ir saugumą. Įvykus gedimui sistema automatiškai praneša apie tai visoms stotims, gedimo vietos uždaromos.
Eismo valdymo centrą įrengė Ispanijos kompanija „Indra Sistemas S. A.“. Su ja „Lietuvos geležinkeliai“ 2010 m. pasirašė 21,2 mln. eurų vertės sutartį. Didžioji dalis išlaidų, skirtų valdymo centro statybai – 18,2 mln. eurų padengta iš ES struktūrinių fondų paramos.