Trečiadienį popiet, prieš 16 valandą, esant puikiam matomumui, Marijampolės savivaldybėje traukinio pervažoje nepraleido „Mitsubishi Pajero“ visureigis.
Nendriniškių kaimo ribose vykusioje avarijoje, preliminariais duomenimis, nukentėjo trys vyriškiai, kurie buvo pristatyti į Marijampolės ligoninę. Šis įvykis pasibaigė palyginus laimingai – pervažose traukiniui pasipainiojusios kliūtys po susidūrimo į ligoninę dažnai jau nebekeliauja.
Transporto priemonių važiavimui per sankryžas yra išskirtas net atskiras Kelių eismo taisyklių skyrius. Jame išsamiai surašyta, ką galima ir ko negalima daryti pervažose, tačiau vairuotojai atsargumo dažnai vis tiek nepaiso.
Pavyzdžiui, 168 KET punktas teigia, jog Prieš pradėdamas judėti per geležinkelio pervažą, eismo dalyvis visais atvejais privalo įsitikinti, kad prie geležinkelio pervažos neartėja bėginė transporto priemonė. Nesvarbu, ar yra „Stop“ ženklas, ar užtvaras pakeltas, ar šviesoforas blykčioja balta šviesa – apsidairyti privalu visada, prieš įvažiuojant į pervažą. O jeigu yra „Stop“ ženklas ar „Stop“ linija, privalu prieš jas ir sustoti.
Jeigu nutiko taip, kad automobilis sustojo viduryje pervažos ir negali važiuoti toliau, vairuotojas turi nedelsdamas išlaipinti keleivius ir bandyti nustumti automobilį. Nepavykus to padaryti, reikia įspėti traukinio mašinistą.
Tai gerai apibrėžta 171 KET punkte, kuris teigia, kad Transporto priemonei priverstinai sustojus geležinkelio pervažoje, vairuotojas privalo nedelsdamas išlaipinti keleivius, imtis visų veiksmų transporto priemonei iš geležinkelio pervažos patraukti, o jeigu jos patraukti nepavyksta, – duoti signalus artėjančios bėginės transporto priemonės mašinistui.
Anksčiau prie pervažų dažnai pasitaikydavo kamikadzių, kurie apvažiuodavo visus sustojusius eismo dalyvius, nuleistą užtvarą ir kirsdavo pervažą nepaisydami didžiulės už tai gręsiančios baudos. Šiandien tokių - vienetai. Kelio ženklų, nurodančių eismą pervažoje, nesilaikymas vairuotojui užtraukia baudą nuo 144 iki 289 eurų su teisės vairuoti atėmimu 2-6 mėnesiams.