Apie tai 15min rubrikoje „Gazas“ rašyta ne kartą, dėkojame visiems skaitytojams, siuntusiems iliustracijas, iš kurių gali pasimokyti daugybė eismo dalyvių.
Naujausiu vaizdo įrašu pasidalijo Miroslavas iš Vilniaus. Skaitytojams pateikiame ir sutrumpintą, ir visą filmą. o jo esmė tokia. Vairuotojai kelyje, regis, apsipyko. Panašu, kad „Opel Astra“ vairuotojas labai skubėjo, judėdamas pirmąja juosta. Ir į antrąją jam ne iš karto pavyko patekti. Todėl vėliau nusprendė atkeršyti, užkišdamas savo automobilį.
Miroslavo, kuris šią avaringą situaciją nufilmavo, istorija skamba taip:
Viskas prasideda ~15.27 įrašo minutę (laikas ekrano apačioje), kai važiuojančio ramiai iš paskos automobilio „Opel“ valst. nr. FZS 695 vairuotojas aplenkė ir bandė „pakirsti“. Kai to padaryti nepavyko, „pakirto“ toliau važiuojantį automobilį SAAB, valst. Nr. FAM 093 (laikas ~15:27:10). Sustoję sankryžoje, su „Opel“ vairuotoju piktai pasikalbėjome. Pasirodo, kad nepraleidau jo, nuvažiuodamas iš antros juostos į pirmą (kai kolonoje važiavau iš paskos SAAB).
Aprimus „Opel“ vairuotojui, kelionė tęsėsi toliau. „Opel“ nutolo, bet vairuotojo pyktis išliko. Man artėjant antrąja juosta, „Opel“ automobilis pradėjo mažinti greitį ir „užlindo“ iš priekio, staigiai persirikiuodamas iš pirmos į antrą juostą.
A.Pakėnas: ambicijos ima viršų.
Aplenkiau jį ramiai ir vėl grįžau ramiai („nepakirsdamas“) į antrą juostą nes sankryžoje turėjau pasukti į kairę. Jis vėl mane aplenkė ir vėl „pakirto“. Veidrodėlyje matomas net vairuotojo veidas.
Vaizdo įrašą turiu nuo pat darbo iki namų. Jame matosi, kad važiuoju ramiai, niekam netrukdydamas.
Eksperto komentaras
Vairavimo mokyklos „Amplius“ vadovas Artūras Pakėnas, komentuodamas šią situaciją, negailėjo epitetų „Opel Astra“ vairuotojui:
„Na ką pasakysi – nedrausmingas vairuotojas, chamas. Ambicijos ima viršų. O juk reikia vadovautis KET. Jei antra juosta automobiliai juda greičiau, nei pirma, tuomet dešine eile važiuojantis vairuotojas turi praleisti judančius kairiąja ir tik tuomet persirikiuoti. Šiuo atveju akivaizdu, kad antroji juosta buvo greitesnė.
Netikiu, kad opelio vairuotojas pamiršo, jog posūkio signalas nesuteikia pirmumo. Nors esu susidūręs savo praktikoje, kad kai kurie vairuotojai taip įsivaizduoja: jei jau rodo posūkį, jį visi turi praleisti. O čia juk elementariausias kultūros, susikalbėjimo dalykas.
Pastebiu, kad labai daug šiukšlių vairuotojų galvose. Pavyzdžiui, dar egzistuoja mitas, kad galima viršyti leistiną greitį, jei lenki. Nesąmonė.“