Neįprastas reidas Kaune: ieškojo ne pažeidėjų, o sąžiningų vairuotojų

Antradienį Kauno senamiestyje iš sostinės atvykę policijos pareigūnai surengė neįprastą reidą, kurio tikslas – ne bausti pažeidėjus, o apdovanoti sąžiningus vairuotojus. Per simbolinę akciją „Švarus vairuotojas“ automobilių plovyklos kuponais buvo apdovanoti kelių eismo taisyklėms pastarąjį pusmetį nenusižengę vairuotojai.
Akcija „Švarus vairuotojas“ Kaune
Akcija „Švarus vairuotojas“ Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Reide dalyvavę pareigūnai nustebino eilę vairuotojų. Kol vieni nerimavo ir svarstė, ar nusižengė taisyklėms, kiti netgi šiek tiek pyktelėjo, dėl neva sutrukdytos kelionės, o treti – nuoširdžiai džiaugėsi iš policininkų rankų sulaukę simboliškos dovanos.

Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyresnioji specialistė Marija Kazanovič 15min atskleidė, kad tokie draugiški reidai organizuojami nuo rugsėjo ir vykdomi vidutiniškai 2 kartus per mėnesį. Taip pat ji pabrėžė, kad „švarūs“ vairuotojai dovanų neretai sulaukia ir įprastų patikrinimų metu.

„Pagrindinis tokių draugiškų reidų tikslas – atkreipti eismo dalyvių dėmesį, kad sąžiningam, pavyzdingam ir kelių eismo taisyklių nepažeidžiančiam vairuotojui teikiame prioritetą ir skatiname jų dalyvavimą eisme. Skatiname dovanėlėmis tam, kad žmonės suprastų, kad sąžiningai dalyvauti eisme apsimoka“, – pasakojo M.Kazanovič.

Pašnekovės teigimu, tokio pobūdžio reidai vyksta ne tik Kaune, bet ir Vilniuje. Netrukus planuojama idėją realizuoti Pajūryje bei kituose Lietuvos miestuose. Pasak specialistės, verslo atstovai domisi socialinio atsakingumo skatinimu, todėl tikėtina, kad ateityje prisijungs daugiau partnerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis