Nuo pat ryto džiuginęs geras oras į trasą priviliojo ne tik iš anksčiau užsiregistravusius, bet ir šiaip renginio atvykusius pasižiūrėti dalyvius: pastarieji taip pat puolė registruotis ir, galiausiai, per visą dieną trasoje buvo pravažiavę 240 motociklininkų. Nuo pat ryto, dalyviai, subūriuoti į ne per dideles grupes, klausėsi instruktažų ir tuomet galėjo mokytis trajektorijų iš priešais juos važiuojančių instruktorių. Po pirmojo 20 minučių važiavimo kiekviena grupė turėjo valandą pertraukos ir puikią galimybę ne tik aptarti padarytas klaidas, bet ir išgirsti itin naudingų patarimų, kuriais dalinosi ne tik motociklų plento žiedo profesionalai, bet ir tikrieji „ARV-auto“ vairavimo mokyklos instruktoriai: tad nei teorijos, nei praktikos dalyviams renginyje netrūko.
Nors norinčių pasivažinėti sąrašas galėjo pilnėti iki pat vakaro, į trasa buvo išleisti ne visi dalyviai. Ribojimai atsirado dėl paprastų trijų priežasčių, kaip kad teigia renginį organizavę „Navas racing club“ atstovai.
Buvo norinčių važiuoti su džinsais, ar dalinėmis apsaugomis: tai trečioji priežastis, kodėl ne visi dalyviai galėjo užtvirtinti žinias trasoje
„Na, pradžiai, trasa, kad ir kokia ji būtų, nėra guminė. Tam, kad užtikrintume dalyvių saugumą, negalima leisti visiems važiuoti taip kaip jie nori ir kada nori. Taip pat, specialiai grupavome dalyvius mažesnėmis grupėmis, kad važiuojantys matytų, ką daro instruktorius, kaip tai daro. Jeigu išleisime visą masę - jokios naudos nei iš instruktoriaus darbo, nei iš pasivėžinimo apskritai.
Buvo norinčių važiuoti su džinsais, ar dalinėmis apsaugomis: tai trečioji priežastis, kodėl ne visi dalyviai galėjo užtvirtinti žinias trasoje. Kaip bebūtų, paskaitos niekam nebuvo ribojamos. Kiek girdėjome iš komentarų, dalyviams patiko, turėjo ir ko paklausti, ir kokiais pavyzdžiais pasidalinti. Smagu, kad dalis dalyvių gilinasi toliau ir kreipiasi dėl papildomos medžiagos tolimesniam mokymuisi. Panašu, kad auga bendruomenės savimonė, tai tikrai džiugina.“ – sakė „Navas racing club“ vadovas Linas Navickas.
Nesidomintis motociklų sportu, turbūt, nelabai ir atkreiptų dėmesį į tai, kad sportiniai motociklai neturi galinio vaizdo veidrodėlių. Tad ir renginyje dalyvaujantis į trasą važiavo tik lipnia juosta užklijuotais veidrodėliais. Norintiems sužinoti kam – atsakymas paprastas: kad vaizdas netrikdytų.
„Ne visi pripratę važiuoti trasoje, o tokiuose renginiuose turime ir naujokų, į „Nemuno žiedą“ išvažiavusius pirmąjį kartą. Dalyviai turėtų žiūrėti į priekį, mokytis trajektorijas, o ne baidytis dėl vaizdų veidrodėliuose. Kiekvienas iš važiuojančių rūpinasi tuo, ką mato prieš save – tai ir taip didelis darbas. Ypač, kai žinome, jog kiekvienas vairuotojas ar „raitelis“ vienu metu gali užfiksuoti tik labai ribotą skaičių elementų. Taigi, siekiant išgauti kaip galima daugiau naudos iš pamokų, imamės įvairių priemonių.“ – pasakojo dėstytojo pareigas renginyje ėjęs buvęs sportininkas ir motociklų sporto federacijos plento žiedo komisijos narys Vidas Stankevičius.
Šis socialinis nemokamas renginys, skirtas motociklininkų įgūdžiams gerinti, jau antrasis šiais metais. Pirmasis įvyko dar tik prasidedant sezonui balandžio pabaigoje. Švietėjiška veikla jau keli metai iš eilės užsiimančio „Navas racing club“ atstovai teigia, kad ateityje stengsis tokių renginių organizuoti daugiau.
„Tai ne tik gera, bet, vertinant dalyvavusių nuomones ir vykusi idėja. Kuo daugiau dalyvių trasoje, tuo mažiau lakstančių gatvėse. Tad ir norisi kurti kaip galima daugiau galimybių važinėtis saugiai. Ganėtinai didelis renginio populiarumas nuteikia optimistiškai ir patvirtina mintį, kad turime dirbti ir toliau.“ – pasakojo Linas Navickas.
Kitą kartą „Navas racing club“ pasivėžinti kviečia jau šį savaitgalį – šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ ir sekmadienį Aukštadvaryje. Kitas bendras plento žiedo Lietuvos ir Latvijos čempionato etapas įvyks Kačerginės „Nemuno žiede“ rugpjūčio 19 dieną.