Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Opel“ vairuotojas padarė viską, kad pasivažinėjimas pasibaigtų griovyje ant stogo

Antradienį į Panevėžio rajoną skubėjo specialiosios tarnybos, gavusios pranešimą apie griovyje aukštyn ratais gulintį apsivertusį automobilį. Paaiškėjo, kad „Opel“ vairuotojas pažeidė daug KET punktų, todėl, galima sakyti, padarė viską, kad avarija įvyktų. Džiugi žinia tik ta, kad avarijos metu nei vienas iš keturių automobiliu važiavusių asmenų nenukentėjo.

Girtumas

Pirmiausia verta paminėti tai, kad „Opel“ vairuotojas prie vairo sėdo išgėręs. Panevėžio rajono gyventojui policijos pareigūnai alkoholio matuokliu nustatė 1,55 promilės vidutinį girtumą.

Vairuotojas neslėpė, kad prieš avariją vartojo alkoholį, tačiau tai neatgrasė jo nuo vairavimo. Priešingai, prireikus važiuoti jis tai ir padarė net negalvodamas apie galimas pasekmes.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone

Vairuotojo pažymėjimo neturėjimas

Ką apie saugų vairavimą gali žinoti asmuo, kuris neturi vairuotojo pažymėjimo? Nieko.

Taip, automobilį valdyti geba dažnas jaunuolis, tačiau tą daryti saugiai ir turint pakankamai žinių galima tik turint vairuotojo pažymėjimą. „Opel“ vairuotojas jo neturėjo.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone

Greitis

Akivaizdu, kad girtas ir teisės vairuoti neturintis vairuotojas neįvertino greičio, mat automobilis nuo kelio į griovį nulėkė tuomet, kai iš pagrindinio kelio buvo nuspręsta pasukti į žvyrkelį.

Dėl nepasirinkto saugaus greičio „Opel“ nuslydo nuo kelio į javų lauką ir vertėsi.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone
Tomo Markelevičiaus nuotr./Avarija Panevėžio rajone

Padangos

Ant „Opel“ buvo sumontuotos skirtingos ir gana padilusios padangos. Nors ant priekinės ašies padangų protektorius ir buvo vienodas, tačiau automobilio gale buvo uždėtos skirtingos padangos.

Viena iš jų – žieminiu protektoriumi. Girtas „Opel“ vairuotojas aiškino, kad gale buvo uždėtas atsarginis ratas. Būtent prastos padangos, atsakingos už sukibimą, galėjo lemti tai, kad automobilis posūkyje ėmė slysti.

Žinoma, jokios padangos nepadės girtam, teisės vairuoti neturinčiam ir į mirtį lekiančiam vairuotojui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos