Kaip 15min teigia Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vadovas Tomas Kamaitis, pabaigus darbus toje vietoje gerės eismo pralaidumas, nes iš Kalvarijų gatvės bus leidžiama sukti į Apkasų gatvę. Dabar tokį manevrą galima atlikti tik savaitgaliais, arba darbo dienomis nuo 20 iki 7 val.
„Rekonstrukcijos metu keisis ir eismo organizavimas Kalvarijų ir Apkasų gatvių sankryžoje, kurioje bus įrengta papildoma eismo juosta kairiajam posūkiui iš Kalvarijų į Apkasų gatvę.“
Beje, po rekonstrukcijos pasikeis pėsčiųjų perėjos, kertančios Kalvarijų gatvę, vieta.
„Šiuo metu vairuotojai, norėdami pasukti į kairę iš Apkasų į Kalvarijų gatvę, privalo praleisti gatvę kertančius pėsčiuosius. Norint įrengti saugius kairiuosius posūkius, esama reguliuojama pėsčiųjų perėja bus perkelta į priešpriešinę gatvių sankryžos pusę. Toks sprendimas užtikrins saugų pėsčiųjų eismą kertant Kalvarijų gatvę ir padidins sankryžos laidumą“, – teigia eismo organizavimo specialistas Tomas Kamaitis.
Mažės spūsčių
Pabaigus sankryžos rekonstrukcijos darbus, tikėtina, sumažės eismo srautas, judantis link Žalgirio gatvės. Šiuo metu kiekvieną rytą susiklosto tokia situacija, kad norintys sukti į Apkasų gatvę to padaryti negali, tad turi važiuoti iki sankryžos, kur Kalvarijų gatvė kertasi su Žalgirio ir ten sukti į kairę.
Pabaigus darbus, sukančiųjų iš Kalvarijų į Žalgirio gatvę į kairę turėtų mažėti, nes pastarąjį manevrą vairuotojai galės atlikti anksčiau.
Automobilių srautas turėtų sumažėti ir Žalgirio bei Apkasų gatvių sankryžoje – ten sukančių į kairę per piką irgi būna itin daug.