„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Perkant padangas galima sutaupyti – tereikia žinoti, ko nori

Šylantis oras ir vis labiau artėjantis vasarinių padangų sezonas automobilių vairuotojus verčia susirūpinti padangomis savo automobiliui. Kol vieni dėl to nesuka galvos, nes padangas turi, kitiems teks rūpintis, kur ir kokias padangas pirkti.
„Continental“ tyrimų ir plėtros centras Hanoveryje
Asociatyvi nuotr.: „Continental“ tyrimų ir plėtros centras Hanoveryje / „Continental“ nuotr.

Automobilių servisų ir padangų parduotuvių tinklo „Juta“ vadovo Audriaus Gelžinio teigimu, pirkėjas niekuomet nepraloš pirkdamas garsiausių gamintojų padangas, mat į jas kūrėjai sudeda visą savo patirtį, technologijas ir taip sukuria aukščiausios kategorijos padangas.

Tiesa, dauguma kompanijų turi ir šalutinių produktų, kurie išlaiko aukštus standartus, demonstruoja gerus pagrindinių kriterijų rodiklius, tačiau kai kuriomis savybėmis nusileidžia brangesnėms padangoms.

Pirkdamas gerą ir garsaus gamintojo padangą visada žinosi, kad įsigijai kokybišką produktą ir pinigų į balą neišmetei.

„Pagrindiniai gamintojai turi ir pigesnius produktus, pavadintus kitais prekiniais ženklais. Tačiau šiai dienai geriausios technologijos sudedamos į pagrindinių gamintojų „produktus-flagmanus“.

Galbūt „Barum“ kūrinys, žvelgiant į tam tikrus parametrus, bus labai panašus į brangų „Michelin“ produktą, tačiau kiti parametrai bus prastesni.

Viskas labai reliatyvu ir priklauso nuo žmogaus poreikių.

Tačiau faktas yra tas, kad pirkdamas gerą ir garsaus gamintojo padangą visada žinosi, kad įsigijai kokybišką produktą ir pinigų į balą neišmetei. Kai kas sako, kad pagrindinių gamintojų kaina didesnė todėl, kad jie daugiau išleidžia reklamai.

Drįsčiau tuo abejoti, nes jei produktą reklamuosi tokį, kuris nebus tikrai geras, ilgai neišsilaikysi. Padangų rinkoje konkurencija didelė, todėl visi pirmiausia akcentuoja kokybę ir tam skiria daugiausiai dėmesio. Savaime suprantama, kad už gerą produktą reikia mokėti daugiau“, – aiškina A.Gelžinis.

„Continental“ nuotr./„Continental“ tyrimų ir plėtros centras Hanoveryje
„Continental“ nuotr./„Continental“ tyrimų ir plėtros centras Hanoveryje

UAB „Melga” generalinis direktorius Erlandas Gintneris pasakoja, kad prieš kiekvieną sezoną gamintojai pasiūlo šiek tiek naujienų.

Dažniausiai tai susiję su nauju protektoriaus raštu ar pagerintomis padangos savybėmis.

Pagrindinėmis šio sezono naujienomis jis įvardija kompanijų „Yokohama“, „General“ ir „Federal“ produktus. Žvelgiant į gamintojų naujienų aprašymus galima konstatuoti, kad visos kompanijos didžiausią dėmesį skiria vasarinių padangų elgesiui ant šlapios dangos ir ekonomiškumui.

Kartais žmonės padangoms netaupo visiškai ir atvykę į parduotuvę pareiškia, jog jiems reikia pačių brangiausių padangų.

E.Gintneris pastebi, kad gausybė padangų lenktynose pirkėjams kartais apsuka galvas ir pasitaiko atvejų, kai žmonės padangoms netaupo visiškai – tiksliai nežinodami, kokie jų poreikiai, atvykę į parduotuvę pareiškia, jog jiems reikia pačių brangiausių padangų.

Tačiau kur kas didesnė pirkėjų dalis pirmiausia įvardija savo biudžetą ir vėliau renkasi iš kelių galimų variantų.

„Mes tam ir esame, kad klientui būtų lengviau išsirinkti tikrai tai, ko jis nori ir ką jis gali pirkti. Visada užduodame keletą klausimų klientui ir tuomet pasiūlome padangų variantus, kurie pagal jo poreikį ir kišenę atitinka. Reikšmės turi tai, kokiu režimu žmogus važinės.

Galbūt žmogus mėgsta sportišką vairavimą, o gal jam automobilis skirtas tik nuvykti į darbą ir iš jo. Svarbu ir nuvažiuojamas atstumas“, – sako E.Gintneris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs