Po Saltoniškių gatvės siaurinimo skandalo vėl keičiamas eismas šioje sankryžoje

Vykdant T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr. rekonstravimo projektą, buvo rekonstruotos T. Narbuto g. – Laisvės pr. – Pilaitės pr., T. Narbuto g. – Sėlių g., T. Narbuto g. – Saltoniškių g. sankryžos ir T. Narbuto ties Stumbrų g. pėsčiųjų perėja.
Remontuojama Saltoniškių ir Narbuto gatvių sankryža
Remontuojama Saltoniškių ir Narbuto gatvių sankryža / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Daugiau saugumo pėstiesiems ir dviratininkams

Gerinant pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimą, T. Narbuto g .– Saltoniškių g. sankryžoje yra įrengta šviesoforais reguliuojama pėsčiųjų perėja ir dviračių pervaža. O užtikrinant tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų, kertančių Saltoniškių g., saugumą ir remiantis patvirtintu techniniu projektu, minėtoje sankryžoje buvo demontuota papildoma žalia lentelė, leidžianti sukti į dešinę iš T. Narbuto g. į Saltoniškių g. degant raudonam šviesoforo signalui.

Šis sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Transporto kompetencijos agentūros metodikos eismo saugos kriterijus bei Statybos techninis reglamento (STR) 2.06.04:2014 79 punktą, kurie teigia, jog esant prastam pėsčiųjų, o ypač dviratininkų matomumui draudžiama įrengti (grąžinti) papildomas žalias lenteles posūkiui į dešinę.

Daugiau eismo juostų

Taip pat buvo nuspręsta optimizuoti transporto srauto pralaidumą Saltoniškių g. – atlikti projekto korekciją ir vietoje dviejų eismo juostų įrengti tris. Atkreipiamas dėmesys, jog šviesoforinis transporto eismo reguliavimas iš Saltoniškių g. nepasikeitė.

Silpnaregių infrastruktūra

Visose sankryžose yra įrengti nauji modernūs pėsčiųjų mygtukai ir garsiniai signalai, kurie automatiškai pasigarsina ir prisitaiko prie aplinkos triukšmo bei yra aktyvuojami tik nuo silpnaregiams skirto mygtuko paspaudimo. Esant raudonam šviesoforo signalui šis mygtukas ima skleisti garsą, kuris padeda silpnaregiams greičiau susiorientuoti ir surasti pėsčiųjų mygtuką.

JUDU atsakinga už viešojo transporto paslaugų organizavimą, automobilių stovėjimo infrastruktūrą mieste ir darnių keliavimo būdų skatinimą.

Viešojo transporto paslaugomis 2022-aisiais kasdien naudojosi daugiau kaip 170 tūkst. keleivių, kurie keliones troleibusu ar autobusu šiemet įvertino 8,32 balais iš 10, o tai – aukščiausias įvertinimas nuo 2019-ųjų. Įmonė taip pat užtikrina sklandų miesto eismo organizavimą ir kartu su Vilniaus miesto savivaldybe diegia inovatyvius sprendimus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų