Pragaro keliu Druskininkų meras ir miesto gyventojai pakrikštijo 5 km atkarpą, vedančią iki Švendubrės kaimo. Turistai šiuo maršrutu keliauja, norėdami pamatyti Velnio akmenį. Taip pat važiuoja ir kariai.
„Teko važiuoti, kažkas baisaus, negalvojau, kad tokių dar yra. Paskui gailėjausi, kad iš karto neapsisukom ir negrįžom. Ten istorinės vietos – važiavom ieškoti Raigardo slėnio“, – rašo skaitytoja Irma K.
Druskininkų meras Ričardas Malinauskas „Facebook“ pasipiktino, kad šitas kelias (cituoju – Pragaro kelias) Automobilių kelių direkcijai (LAKD) atrodo visai neblogos būklės.
„Nuolat susitinku su savivaldybės gyventojais ir visada keliama problema yra keliai, o klausimų apie kelio Druskininkai–Švendubrė remontą sulaukiame dažniausiai. Bet šis kelias priklauso ne savivaldybei, už jį atsakinga Automobilių kelių direkcija“, – paaiškino R.Malinauskas.
Jis teigia, kad ne vieną kartą kreipėsi į LAKD, nes kelias yra ypač prastos būklės, duobėtas, keliantis pavojų gyventojams, kurorto svečiams, pasienio pareigūnams.
„Čia taikyta eksperimentinė kelio danga nepasiteisino, kelio būklė išlieka kritinė“, – apibendrino meras.
Jis taip pat pateikia LAKD komentarą, kuriame teigiama, kad Pragaro kelias tėra 3257 vietoje kelių remonto sąraše.
„Tokiais tempais remonto nesulauksime ne tik mes, bet ir mūsų vaikai.
Kol mes bandome rasti sprendimą su Automobilių kelių direkcija, druskininkiečiai kelią jau praminė pragaro keliu“, – rašo R.Malinauskas.
Komentaruose R.Malinauskas rašo, kad LAKD prašo sutvarkyti kelią ir perduoti jį savivaldybei, kaip buvo ir su keliu Druskininkai–Neravai–Viečiūnai. Perėmus be sutvarkymo, Druskininkų savivaldybė turėtų tai padaryti pati. 1 km sutvarkymo kaina siekia apie 1 mln. eurų.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausioji komunikacijos vadybininkė Eglė Nemanytė 15min pakomentavo, kad minėtas kelias toli gražu nėra prioritetinis.
„Kelias yra toli prioritetiniuose sąrašuose (nuo 2668 vietos iki 3257 vietos) ir artimiausiu metu nėra numatyti šio kelio remonto darbai.
Valstybinės reikšmės kelių projektai įgyvendinami pagal parengtus prioritetinių darbų sąrašus ir atsižvelgiant į Kelių priežiūros ir plėtros programos finansines galimybes“, – paaiškino E.Nemanytė.
Jos teigimu, vidutinis metinis paros eismo intensyvumas valstybinės reikšmės kelyje Nr. 5016 Druskininkai–Švendubrė yra 487 automobiliai per parą.