„Opel“ automobilis lenkė policijos pareigūnų automobilį „Mitsubishi L200“ Eišiškių plente, tačiau neįvertino atstumo iki priešais atvažiuojančios transporto priemonės. Kažkur skubėjęs „Opel Vectra“ ne tik susidūrė su priešpriešais važiavusia „Opel Corsa“, bet ir kliudė policijos pareigūnų automobilį.
Nors eismo įvykis pasibaigė santykinai sėkmingai, kadangi nei vienas jo dalyvis nežuvo, tačiau abiejų „Opel“ vairuotojai buvo sužeisti. Abiejų automobilių vairuotojai buvo blaivūs.
Policija dar tiria šį incidentą, tačiau esminė jo priežastis nesunkiai nuspėjama: neįvertintos galimybės. Prieš atliekant lenkimo manevrą, būtina įsitikinti ne tik atstumu iki priešinga kryptimi atvažiuojančios transporto priemonės bei ar vairuojamo automobilio galios pakaks norint ne tik aplenkti, bet ir saugiai grįžti į savo eismo juostą. Būtina įsitikinti, ar kelio ženklinimas nedraudžia lenkti būtent toje vietoje – to daryti neleidžiantys ženklai bei ištisinės horizontaliosios linijos brėžiamos tose vietose, kur siauras kelias, matomumas ribotas arba eismo srautas – didelis.
Be šių niuansų, dažnas vairuotojas pamiršta žvilgtelti į šalikelę. Galbūt netoliese yra pėsčiųjų perėja, per kurią jau pasiruošęs eiti žmogus? O galbūt iš šalutinės gatvės išsuka kitas automobilis? Nors lenkti tiek per pėsčiųjų perėjas, tiek važiuojant sankryžose draudžiama, tačiau tamsoje šių eismo elementų galima ir nepastebėti.
Išvada paprasta – tamsiu paros metu saugų lenkimo manevrą atlikti yra gerokai sudėtingiau nei dieną, tad geriau jau kurį laiką pavažiuoti lėčiau judančiai transporto priemonei iš paskos nei rizikuoti atsidurti ligoninėje. Lenkti vertėtų tik tada, kai vairuotojas yra šimtu procentų įsitikinęs, jog spės baigti manevrą laiku ir nesukliudys nei lenkiamai transporto priemonei, nei kitiems eismo dalyviams.