Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Provokuojanti ritualinių paslaugų reklama: vairuodami rašykite SMS!

„Wathan Funeral“. Šis pavadinimas kanadiečiams kelia nuostabą ir susižavėjimą. Nes šios išgalvotos įmonės socialinė reklama – labai išradinga ir originali.
Socialinė reklama, įspėjanti apie žinučių rašymo pavojų vairuojant
Socialinė reklama, įspėjanti apie žinučių rašymo pavojų vairuojant

Kanados megapolio Toronto gatvėse atsiradusi reklama iškart atkreipė dėmesį: laidojimo paslaugas teikianti įmonė siūlo pažeisti KET ir vairuojant rašyti trumpąsias žinutes.

Iš tiesų, tai – tik socialinė reklama, atkreipianti dėmesį į rimtą problemą. Vairuodami ir žvilgčiodami į telefono klaviatūrą, vairuotojai nemato, kas dedasi kelyje. Dėl to įvyksta daugybė avarijų visame pasaulyje.

Ir nors realios ritualinių paslaugų įmonės „Wathan Funeral“ nėra, sukurta net interneto svetainė šiuo pavadinimu, kurioje pateikiami net karstų vaizdai – kad socialinė reklama būtų paveikesnė.

Galerijoje pateikiame ir kitų panašių socialinių reklamų pavyzdžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos