Daugiau naujienų apie eismą ir automobilius – rubrikoje Gazas.lt
VĮ „Regitra“ visuomenei pristatė organizacijos struktūros pokyčius.
Jei trumpai – įmonėje daugės departamentų, tačiau lėšų planuojama sutaupyti mažinant regionių filialų skaičių.
Įmonė žada efektyviau kovoti su korupcija ir gerinti aptarnavimo kokybę. Tam bus steigiamos naujos pareigybės. Įmonės darbuotojų padaugės ne daugiau, nei 10, iš viso dirbs apie 580.
Iš 6 padalinių liks 4
Nuo šių metų rugsėjo 1 d. „Regitroje“ pertvarkoma įmonės organizacinė struktūra ir dabartiniai klientų aptarnavimo padaliniai – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Alytaus filialai – bus sutelkti į regioninius Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus.
Numatytas pokytis klientų tiesiogiai nepalies, pokytis atsispindės pakitusiuose klientų aptarnavimo centrų pavadinimuose ir, tikimasi, geresnėse klientų patirtyse, sakė konferencijos organizatoriai. Struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą visuose paslaugų teikimo kanaluose.
Įkūrė antikorupcinį padalinį
„Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei milijonas klientų, tad keliame sau uždavinį tapti viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių viešajame sektoriuje. Be to, suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui.
Tam bus įkurtas atskiras veiklos padalinys – įmonės veiklos strategijoje esame sutarę, kad skaidrumas ir korupcijai atspari aplinka yra vienas iš svarbiausių prioritetų“, – teigia „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Anot V. Dominausko, dėmesys bus skiriamas tolimesniam paslaugų skaitmeninimui, veiklos modelių standartizavimui ir aptarnavimo principų suvienodinimui. Įgyvendinant pokytį darbuotojų skaičiaus mažinimas nėra numatytas – esami darbuotojai tęs darbus atnaujintoje organizacinėje struktūroje.
„Paslaugų kokybė ir jų prieinamumas, skaidrumas, skaitmenizacija, aukščiausi valdysenos, etikos ir socialinės atsakomybės standartai – tai pagrindiniai ministerijos lūkesčiai įmonei, jos vadovui ir naujajai valdybai. „Regitra“ turi atitikti visus didelėms įmonėms taikomus reikalavimus – būti pažangi ir skaidri, dirbti ne tik pelningai, bet ir būti patraukliu darbdaviu. Teigiami pokyčiai „Regitroje“ jau vyksta ir įmonė daro akivaizdžią pažangą nubrėžtomis kryptimis“, – teigia vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Tikima, kad atnaujinta „Regitros“ organizacijos struktūra atlieps vidaus reikalų ministerijos patvirtintą 2023-2026 metų įmonės veiklos strategiją – pagrindinį veiklos planavimo dokumentą, leis sėkmingai įgyvendinti iškeltus strateginius tikslus ir užtikrinti geriausias klientų patirtis visuose įmonės padaliniuose ir skaitmeniniuose kanaluose.
Plačiau su atnaujinta įmones struktūra galima susipažinti čia.
Struktūrinis pokytis valstybei nekainuos, sakė V.Dominauskas. Jis netgi žada papildomus sutaupymus valstybei nuo 2024 m. Struktūriniai pokyčiai, anot direktoriaus, bus skirti atsakomybių išgryninimui. Kai kurie skyriai tiesiog pakeis pavadinimus – pavyzdžiui atsiras žmonių ir kultūros padalinys vietoje žmogiškųjų resursų skyriaus.
Paslaugų kainų pokyčiui šie pokyčiai neturės įtakos, teigė V.Dominauskas.
Nesutarimai „Regitros“ vadovybėje?
Paklaustas, ar tiesa, kad tarp „Regitros“ vadovų (V.Dominausko ir jo pavaduotojo Sauliaus Šumino) kyla nesutarimų ir S.Šuminui daromas psichologinis spaudimas, „Regitros“ vadovas pakomentavo, kad tokios priemonės kaip psichologinis spaudimas nėra naudojamos. O naujoje struktūroje pavaduotojo pareigybės neliks. Tačiau visi vadovai gali pretenduoti į departamentų vadovų pareigybes.