Nuo pat pirmųjų šių metų savaičių dėliota konkurso programą teko pakoreguoti po to, kai pasirodė, kad didesnei daliai toliau nuo sostinės esančių rajonų švietimo skyrių ar saugaus eismo būreliams vadovaujančių pedagogų, tokie dalykai nelabai rūpi. Vieni pernelyg paskendę savuose rūpesčiuose, kiti nėra užtikrinti dėl savo ateities, tretiems kilo dar įvairesnių problemų.
Dėl tuzino tokių ir panašių problemų šįkart konkurse „Smulkmenų kelyje nebūna“ atsisakyta atrankinių turų, o visi, kuriems išmėginti jėgas būsimiesiems vairuotojams skirtose rungtyse pasirodė prasminga, buvo pakviesti į ARV-Auto“ vairavimo mokyklai priklausantį autodromą, greta Kauno esančiame Rokų miestelyje.
Čia kiekviena komanda po vieną savo narį delegavo į skirtingas rungtis. Vieni sprendė specialiai konkursui paruoštus KET testus, kiti gavo itin svarbių žinių injekciją iš Kauno miesto greitosios medicinos pagalbos stotyje dirbančių rezidentų – kaip atlikti širdies masažą, kaip naudotis defibriliatoriumi, kaip stabdyti arterinį kraujavimą ir t.t. Treti dalyvavo improvizuotoje techninėje apžiūroje ir ieškojo atsakymų į klausimą „ar gali būti pavojinga keliauti nauju automobiliu?“. Dar viena grupė gavo progą pasivaržyti tiksliau manevravimo „ARV-Auto“ autodrome rungtyje. Galiausiai visi komandų nariai suko galvas, kaip teisingai užpildyti eismo įvykio deklaraciją, kad vėliau neliktų erdvės skirtingoms interpretacijoms ir brangiai kainuojantiems ginčams.
Visų rungčių rezultatus „gerais“ galima pavadinti tik stipriai įsikarščiavus, nes nepadariusių klaidų nebuvo nei vieno konkurso dalyvio, o kai kurios žinių spragos pasirodė iš tiesų rimtos. Antai paramedikės Justinos Statulevičiūtės teigimu, per metus Lietuvoje staiga miršta apie 3000 žmonių tik todėl, kad greta esantieji sutrinka ir nesiima teikti pagalbos. Kadangi šiame konkurse prieš atlikdami oficialią užduotį visi moksleiviai turėjo progos pasimokyti širdies masažo su medikų atgabentais specialiais manekenais, kiek ir kaip reikia spausti krūtinės ląstą, visi daugiau mažiau susigaudė. Tačiau su kraujavimo stabdymu naudojant turniketą bėdų buvo gerokai daugiau.
Ieškodami trūkumų specialiai „sugadintame“ naujame „Seat Ibiza“ hečbeke, net pusė konkurso dalyvių nepastebėjo, kad du ratai nėra priveržti, ir kad prietaisų skydelyje ABS ir ESP indikatoriai šviečia tarsi kalėdinės girliandos. Į prie statramsčio prisegtą, todėl nepanaudojamą pagal paskirtį, vairuotojo saugos diržą dėmesio neatkreipė nei vienas būsimasis pilotas.
„Faktas, kad net tose mokyklose ir gimnazijose, kuriose vaikai kviečiami į saugaus eismo būrelius, užtikrinti kokybiškus užsiėmimus dažnai būna keblu dėl metodinių priemonių trūkumo. Tačiau daugybė švietimo įstaigų neturi net minimalių įrankių, kurie padėtų saugaus eismo pamokas paversti naudingomis ir įdomiomis. Visa tai žinant truputį liūdina faktas, kad net ant lėkštutės padėtus dalykus – sukurtas originalias užduotis, smagią konkursų pramoginę dalį, suderintus susitikimus su charizmatiškiausiomis automobilių sporto asmenybėmis (šįkart FIA geriausiu jaunuoju Europos lenktynininku pripažintas Ignas Gelžinis pasakojo, kodėl su standartiniu automobiliu net teoriškai neįmanoma važiuoti taip, kaip su specialiai paruoštu lenktynėms) – mokyklos ignoruoja“, – pripažino „ARV-Auto“ būrelio mokytoja-ekspertė Lina Šembergė.
Susumavus visų rungčių rezultatus konkurso „Smulkmenų kelyje nebūna“ nugalėtoja buvo pripažinta Kauno raj. Domeikavos gimnazijos komanda „Tzarai“, antri liko Kauno Prezidento Valdo Adamkaus gimnazijos moksleiviai pasivadinę „Guolio“ vardu. Treti – „Rasiukų“ desantas iš VšĮ Raseinių technologijos ir verslo mokyklos.