Daugiausia šiauliečių kritikos socialiniuose tinkluose sulaukė išmanieji šviesoforai, įrengti P.Cvirkos ir Žemaitės bei Pramonės ir Serbentų gatvių sankirtose.
„Šiaulių gatvių apšvietimo“ specialistai tvirtina, kad nepatogumai yra laikini. Pirmiausia – žmonės pripras prie kiek pasikeitusių eismo sąlygų, o antra – šviesoforai greitai vėl bus iš naujo derinami pagal sukauptus duomenis.
Abiejose sankryžose iki tol veikė įprasti šviesoforai, kurie lyg ir nesudarydavo spūsčių, tačiau tik dėl to, kad šiose vietose kairiojo posūkio žmonės vengdavo. O ko laukti, jei pasukti į kairę spėja tik vienas arba du automobiliai.
Savivaldybės administracijos direktorius Antanas Bartulis tikina, kad šviesoforai labiau apsimoka finansiškai nei žiedinės sankryžos. Jis palygino, jog planuojamas žiedas ties problematiška Lyros ir Gardino gatvių sankirta iš tiesų atsieis per 800 tūkst. eurų, nors galvota apie perpus mažesnę sumą.
Specialistai primena, kad dabar veikia dar vienas rekonstruotas šviesoforas J.Jablonskio, Architektų ir Žemaitės gatvių sankirtoje.
Reikia pažymėti, kad vairuotojai dabar dažniau sustoja prie šviesoforų pagrindinėje Tilžės gatvėje. Kai kurie piktinasi šviesoforu, esančiu miesto pakraštyje, ties posūkiu į Ginkūnus.
Anksčiau tiesiai vairuotojai pravažiuodavo nepristabdę. Į Joniškio pusę skriedavo iki pat apvažiavimo – ten netoliese yra greičio matuoklis. Į miesto pusę greitis nesumažėdavo iki pat Vaidoto gatvės, kur pasitikdavo pirmasis šviesoforas.
Specialistai primena, kad dabar veikia dar vienas rekonstruotas šviesoforas J.Jablonskio, Architektų ir Žemaitės gatvių sankirtoje. Tai gana judri vieta, kurioje dažnai susidarydavo eismo spūstys.