Štai kuo piktinasi Gražvydas:
„Neseniai Mileišiškių gatvė buvo perkasta ir klojami vamzdžiai, įrenginėjamos viešojo transporto stotelės, pėsčiųjų šaligatvis, iš naujo išasfaltuota dalis gatvės dangos.
Po visų infrastruktūros kūrimo darbų dabartinė gatvės dangos būklė yra prasta.
Tačiau po visų infrastruktūros kūrimo darbų dabartinė gatvės dangos būklė yra prasta. Seniau šioje gatvėje nebuvo nė vieno šulinio, nebuvo jokių vamzdynų ar šaligatvių, nesuprantu kodėl gatvė buvo taip prastai suprojektuota, jei tuščioje vietoje iš anksto buvo galima viską įrengti taip, kad kuo mažiau trukdytų pėstiesiems ir automobilių transportui. Iš vaizdo medžiagos matyti, kad šulinių dangčius tikrai buvo galima įrenginėti kelkraščiuose ir ant pėsčiųjų tako, taip, kaip tai daro išsivysčiusiose šalyse, nes ten kur šulinio kraštas – ten duobės, suardomas dangos vientisumas, mažesnis važiavimo komfortas.
Šis rajonas stipriai auga, intensyviai vyksta statybos, važinėja daug sunkiojo transporto – natūralu, kad kelias su tiek šulinių greitai bus duobėtas. Stebina ir tai, jog pėsčiųjų takas įrengtas nepaprastai aukštai, kelkraštyje nėra nė vieno drenažo, tad po lietaus tikrąja to žodžio prasme yra plaunami visi, kas eina tuo taku. Kaip matote filmuotoje medžiagoje, vandens hidrantas įrengtas nelogiškoje vietoje – kelio atkarpa ir taip siaura ir vingiuota, hidrantas arti kelkraščio, o žiemą čia labai slidus kelias – tai natūraliai užprogramuota nelaimė, netrukus kas nors jį tikrai nuvers.
Dabar siūlau apžvelgti kitą gatvę – Viršupio. Čia kol kas nėra begalės šulinių dangčių, kelio danga vientisa. Čia dar galima labai gerai viską apgalvoti projektuojant ir sudėlioti taip, kad visiems būtų patogu. Tačiau čia yra kita problema. Eimas čia labai intensyvus ryte ir vakare, nėra perėjų, tad moksleiviams ir pensininkams (nes čia buvę sodai) kirsti gatvę kartais tampa iššūkiu. Taip pat dieną ir vėlai vakare, kai eismas netoks aktyvus (o gatvės neapšviestos ir be normalaus pėsčiųjų tako), greitis čia 40 km/val.! Tikrai praskrenda ne vienas automobilis, o kartais ir lekia taip, kad baisu pasidaro dėl visų, kurie eina kelkraščiu šia gatve.
Kai perskaitėte tekstą ir peržiūrėjote vaizdo medžiagą, manau suprantate, apie kokias problemas šneku – elementarias.
Manau būtų galima kokybiškai baigti Mileišiškių gatvės remontą, kokybiškai
suprojektuoti ir įgyvendinti Viršupio gatvės tvarkymą, įrengti perėjas, reguliuojamą sankryžą šių gatvių sankirtoje (ryte ir vakare posūkis į kairę tampa kantrybės išbandymu).
Siūlau spręsti realias problemas, o vietinius gyventojus išreikšti susirūpinimą.
Taip pat Viršupio gatvėje ties nuokalne praverstų kelių policijos mobilus
greičio matuoklis.“
Savivaldybės atstovas: pavasarį darbus atnaujinsime
Arūnas Visockas, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas, nuramino skaitytoją – darbai dar nebaigti, situacija gerės:
„Rugsėjo–spalio mėnesiais itin subjurus orams ir nuolat merkiant lietui, Mileišiškių gatvėje buvo paklotas tik išlyginamasis asfaltbetonio sluoksnis. Tačiau pavasarį vėl ketiname atnaujinti darbus minėtoje gatvėje ir pakloti viršutinį asfaltbetonio sluoksnį, pakelti esamus šulinius. Paklojus naują dangą šioje gatvėje vairuotojai galės saugiau ir patogiai važiuoti atnaujinta gatve.
Naujų gatvių statybos metu visada atidžiai peržiūrimi inžinerinių tinklų sprendiniai ir išnaudojamos visos įmanomos galimybės inžinerinių tinklų šulinius iškelti į rezervinę eismo juostą, pvz., greitėjimo-lėtėjimo juostą.
Vietose, kuriose nėra galimybės inžinerinius tinklus ir jų šulinius suprojektuoti rezervinėje eismo juostoje arba negalima iškelti tinklų į privačius žemės sklypus, o esamos inžinerinės komunikacijos kerta trasą, inžinerinių tinklų šuliniai suprojektuoti eismo juostos viduryje.
Mileišiškių gatvėje inžinerinių tinklų šuliniai įrengti važiuojamoje dalyje įgyvendinat kitą Europos Sąjungos projektą.
Mileišiškių gatvėje inžinerinių tinklų šuliniai įrengti važiuojamoje dalyje įgyvendinat kitą Europos Sąjungos projektą. Atnaujinant Neries krantinę šiemet iš geros būklės plokščių Viršupio gatvėje buvo įrengtas šaligatvis. Taip pat beveik 3 km ilgio Viršupio gatvėje (nuo Mileišiškių gatvės pusės) buvo įrengti trys greičio mažinimo kalneliai – ties „Sapieginės miško“ ir „Anapilio“ stotelėmis bei Rokantiškių gatvės sankryža.
Pernai tokie pat du kalneliai buvo įrengti ties Šilo gatve. Įrengus kalnelius gyventojai gali kur kas saugiau kirsti Viršupio gatvę, nes automobiliai prieš greičio kalnelius sumažina greitį. Atsižvelgiant į gyventojų prašymus kitąmet atliksime pėsčiųjų srautų analizę, kuri nustatys, ar pėsčiųjų srautai atitinka keliamus reikalavimus pėsčiųjų perėjų įrengimo tvarkai.“