Taip pat bus pakloti nauji lietaus nuotekų tinklai, kurie pagerins situaciją ir su aplinkinių gatvių lietaus vandens surinkimu.
Projektą 2018 metais inicijavo Tarandės bendruomenė, kuri nuolat aktyviai dalyvauja tvarkant rajono infrastruktūrą. Tarandės gatvė – pagrindinė to paties pavadinimo gyvenamojo rajono judumo ašis, tačiau iki šiol ji nebuvo patogi pėstiesiems ir dviratininkams, kuriems tekdavo keliauti kelkraščiu, visiškai greta transporto srauto. Svarstant rekonstrukcijos projektą, Tarandės bendruomenė teikė siūlymus, į kuriuos buvo atsižvelgta: kur yra galimybė, dviračių takas nuo šaligatvio bus atskirtas 1 metro pločio žaliąja juosta, numatyta nuovaža į M. Šulco gatvę, nekoreguojama viešojo transporto stotelės ties F. Gedkanto g. vieta.
Per vienerius metus atnaujinus gatvę, ji taps patogesne ir automobilių vairuotojams bei viešojo transporto keleiviams. Plėtojant viešojo transporto prieinamumą, rekonstruojamoje Tarandės gatvėje bus įrengta dešimt stotelių, vietoje dabar esamų keturių. 7 iš 10 stotelių bus su autobusų įvažomis, o tai leis kitų automobilių vairuotojams saugiai apvažiuoti stovintį autobusą, eismas vyks sklandžiau.
Dėl gatvės rekonstrukcijos teks šalinti 92 saugotinus medžius. Deja, norint rekonstruoti gatvę ir nutiesti gyventojams būtinus šaligatvius ir dviračių taką, šių medžių išsaugoti nepavyks. Tai kompensuojant, projekto apimtyje toje pačioje gatvėje bus pasodinta 312 naujų medžių, taip pat apie 6 tūkst. krūmų.
Tarandės gatvės rekonstrukcijos darbus atliks viešąjį pirkimą laimėjusi UAB „Kerista“. Darbams numatyta 12,6 mln. eurų, jie finansuojami Vilniaus miesto savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Šiame etape dar nebus pertvarkoma Ukmergės ir Tarandės gatvių sankryža. Šiuo metu rengiamas jungiamojo kelio šalia valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 9,284 km iki 9,856 km statybos projektas, kuris bus įgyvendinamas kartu su UAB „Via Lietuva“ planuojamo tunelio po magistraliniu keliu projektu.