Konkretus tokios problemos pavyzdys užfiksuotas Kaune. Čia prie „Žalgirio“ arenos pastatytas „Nissan Almera“ nuriedėjo į Nemuną. Automobilio savininkė teigė, kad įparkavo jį tvarkingai toje vietoje, kur paprastai statomi arenos darbuotojų automobiliai ir spėjo, jog kažkas galėjo mašiną užkliudyti. „Nissan“ dėl kol kas nežinomų priežasčių nuriedėjo nuokalne, išlaužė apsauginį kuolą ir akmenimis nugarmėjo į upę. Vienas krante išdėliotų akmenų dar prakirto automobilio karterį, tad iš jo pasipylė ir į upę pateko keli litrai alyvos.
Kaip tokie incidentai nutinka? Kai žmonės nenaudoja stovėjimo stabdžio.
Automobilis su įjungta pavara nėra toks stabilus, kaip gali pasirodyti. Jeigu šis stovi nuokalnėje, pariedėti į priekį gali net ir su įjungta pavara, o nestipriai stumteltas – nuvažiuoti bent kelis metrus. O jeigu stumteltas stipriau, pavyzdžiui, kitu automobiliu, tuomet jo keliai lieka nežinomi.
Juk ne veltui naujausiuose automobiliuose, turinčiuose elektroninį stovėjimo stabdį, šis dažniausiai įjungiamas automatiškai, vos užgesinus variklį. Taip daroma dėl saugumo – siekiant išvengti tokių įvykių, kaip Kaune prie „Žalgirio“ arenos.