Stulbinanti socialinė reklama „Kaulai prieš plieną“: kas nutinka, kai pėsčiasis „užsižaidžia“ gatvėje

Lietuvos policija savo „Facebook“ paskyroje pasidalijo socialine reklama, kuri jau sukėlė didelį rezonansą. Ją sukūrė Kvebeko automobilių draudikų asociacija. Kaip šią reklamą vertinate jūs? Balsuokite apklausoje.
Pėsčiųjų socialinė reklama
Pėsčiųjų socialinė reklama / Kvebeko automobilių draudikų asociacija

Reklama sukurta Kvebeko pėstiesiems. Dideliame ekrane šalia gatvės pastatytas stendas, nukreipiantis pėsčiųjų dėmesį nuo eismo.

Principas labai paprastas. Pėsčiasis ekrane pamato savo skeleto atvaizdą. Iš pradžių iš tiesų labai linksma. Pėstieji prieš ekraną atlieka pačius įmantriausius judesius, o skeletas ekrane juos atkartoja. Ir kai žiūrovai pasiekia kone katarsį (juk smagu taip padūkti, pasitelkus technologijas), skeletą ekrane staiga „parbloškia“ pravažiuojantis automobilis.

Praeiviai, įsitraukę į šį žaidimą, netenka amo. Juk buvo taip smagu ir staiga še tau, kad nori – toks brutalumas. Manėte, kad žaidžiate su savo skeletu? Ne, tai buvo giltinė.

VIDEO: „Kaulai prieš plieną“: kanadiečius apstulbino socialinė reklama

„Nieko nėra pavojingiau už šiuos sužeidimus. Prašome, naudokitės pėsčiųjų perėjomis“, – toks užrašas ekrane palydi užsižaidusius pėsčiuosius.

Moralas čia labai paprastas. Juk būtent taip ir nutrūksta žmogaus gyvybės siūlas gatvėje – labai netikėtai, kartais būnant pakylėtos nuotaikos. Giltinė išsiblaškiusius pėsčiuosius aplanko it perkūnas iš giedro dangaus.

Asociacijos FB paskyra

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis