Pilaitės prospekte daugėjant šviesoforų, spūsčių tik daugėja. Todėl dažnas rytinio „pasistumdymo“ ties Valstybės saugumo departamento (VSD) pastatu ar Kelių policija laukia su nerimu ir gaili sudegintų degalų bei laiko. O jei dar nutinka avarija, eismo dalyviams tenka tikrai rimti kantrybės išbandymai.
Todėl šiaurės vakarinėje Vilniaus dalyje gyvenantys vairuotojai prisigalvoja gudrybių. Pavyzdžiui – apvažiuoti lygius, kokybiškus tačiau užsikimšusius asfaltuotus kelius aplinkiniais vieškeliais. Vietiniai gyventojai taip ir sako: šįryt važiavau per Karoliniškių mišką (Taurupės g. – aut. past.).
Apvažiavimas Nr.1
Vienas vilniečių pamėgtas apvažiavimas eina nuo Karaliaučiaus g. vieškelio atkarpa, paskui per Taurupės g. pro upelį, viaduku virš Vakarinio aplinkkelio ir paskui jau Karoliniškių gatvėmis – A.P.Kavoliuko, L.Asanavičiūtės, Laisvės pr.
Apvažiavimas Nr.2
Kiti vairuotojai, važiuojantys link Gariūnų ar Oslo g., Vakarinį aplinkkelį pasiekia gūdaus miško vieškeliu ir į judrią transporto arteriją iš purvyno išlenda ties Gudeliais (žiūr. žemėlapį).
Šią trasą išbandė ir 15min žurnalistas. Ketvirtadienio rytą nuošalioje trasoje Nr.2 sutiko 10 automobilių. Tačiau praėjusį pirmadienį, kai buvo pasnigę ir automobiliai važiavo lėčiau, per mišką nusitęsė visa nenutrūkstanti automobilių juosta.
Važiavimo malonumas vieškeliu menkas, naujo automobilio tikrai būtų gaila. Na, nebent kas nori patobulinti vairavimo įgūdžius, automobiliui lengvai slidinėjant per pliurzę.
Lapkritį duobėti Karoliniškių ir Pilaitės apylinkių vieškeliai buvo pažliugę, automobiliai dėl to kartais išsipurvindavo iki ausų. Bet ne civilizacija šiuo atveju svarbiausia. Pačiomis sudėtingiausiomis dienomis (dažniausiai tai pirmadienis), apvažiuojant spūstis tokiu archaišku būdu, paskirties tašką galima pasiekti vidutiniškai 15 minučių anksčiau. Žinoma, ir degalų sutaupyti.