Daugiau naujienų apie eismą ir automobilius – rubrikoje Gazas.lt
Ribojimų buvo ir pernai
15min apie šią situaciją rašė pernai spalio pradžioje. Tuomet tas pats Mykolas piktinosi, kadangi dėl naujai statomo pastato buvo išardyta ir užtverta dalis Ukmergės gatvės miesto link, taip sukeliant tikrą chaosą.
Tuomet vilnietis sakė, kad naujos geltonos juostos nubraižytos bet kaip, nes vieną iš dviejų miesto link judančių juostų nukreipia prie šviesoforo signalo su žalia rodykle, kur galima sukti tik į kairę ir kuri dega tik 3 sekundes. Tad esą toks juostų nubraižymas kelia visišką chaosą.
Vilniaus savivaldybė tuomet teigė, kad nepatogumai laikini, o eismas Ukmergės, Perkūnkiemio ir A.Vienažindžio gatvių sankryžoje ribojamas dėl šilumos, nuotekų ir lietaus vandens surinkimo tinklų bei pirmos eismo juostos dangos remonto, taip pat bus tikslinama viešojo transporto sustojimo vieta.
Plačiau skaitykite čia: Vilnietis pasipiktino: automobilių plovyklos statybos keičia Vilniaus rajono eismą.
Tuomet savivaldybė teigė, kad nepatogumai baigsis netrukus, kadangi ribojimai buvo numatyti iki spalio 25 d.
Bus siauriau ar ne?
Tačiau atėjo pavasaris, o eismas šioje vietoje vis tiek nepatogus.
„Dabar turiu dar vieną įrodymą, kad gatvė yra siaurinama. Priminsiu, kad šioje foto pirmos eismo juostos pabaigos juosta buvo toje vietoje, kur dabar stovi apšvietimo stulpas. Dabar važiuojamoji dalis daroma dar siauresnė valstybinio kelio sąskaita. Verslo naudai!
Be abejonės, kelias bus siaurinamas perbraižant eismo juostas ir slenkant jas arčiau kelio vidurio“, – piktinosi Mykolas.
Jis kartu kėlė klausimą, kad negi bet kuris verslininkas, turėdamas sklypą prie kurio nors vieno iš pagrindinių įvažiavimų į sostinę ir statydamas ten kokį nors savo verslo objektą, galėtų susiaurinti tą kelio atkarpą tiek, kiek jam naudinga.
Vėl laikini ribojimai
Vilniaus miesto savivaldybė tikina, kad ir šie ribojimai bei nepatogumai – laikini.
„Eismo apribojimai ir važiuojamosios dalies susiaurėjimas iš tiesų yra laikini – kol vyksta automobilių plovyklos statybos. Pagal projektą, vystytojas formuoja įvažiavimą į plovyklą iš lėtėjimo juostos, kuri nuo pagrindinio eismo srauto atskiriama žaliąja salele su apšvietimo stulpais.
Šioje vietoje iki statybų buvo viešojo transporto stotelė ir įvažiavimas į privatų sklypą. Nuo išvažiavimo iš plovyklos važiuojamoji dalis išplatės iki 4 eismo juostų, kuriomis vairuotojai pasieks sankryžą su Perkūnkiemio ir A.Vienažindžio gatvėmis.
Taigi nepatogumai laikini, o suplanuoti pokyčiai – vizualiniai. Pasibaigus statyboms eismas vyks tiek pat eismo juostų, kaip ir vyko iki statybų pradžios“, – užtikrina Vilniaus miesto savivaldybė.