SUSIJĘ: Naujoje Vilniaus žiedinėje sankryžoje pėsčiuosius pasitinka medis: ar taip turėtų būti?
„Pilaitė – vis dar vienas iš sparčiausiai augančių Vilniaus rajonų, todėl kryptingai dirbame, kad susisiekimas gyventojams būtų kuo patogesnis. Su šia visiškai nauja, pagal modernius standartus įrengta gatve, dvi rajono dalys susijungs ir leis patogiai judėti bei sumažins automobilių spūstis piko metu“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Po Pilaitės prospektu įrengta 830 m ilgio Smalinės gatvės atkarpa sujungta dviem žiedinėmis sankryžomis: viena ties Vydūno gatve, kita – ties Stalupėnų gatve. Greta įrengti 1300 m ilgio pėsčiųjų ir 800 m ilgio dviračių takai. Projektas įgyvendintas už 5,3 mln. eurų.
Naująją ir senąją Pilaites sujungus Smalinės gatve, nuo rugpjūčio 21 d. bus panaikintas šiuo metu šviesoforu reguliuojamoje sankryžoje ties Papilėnų gatve esantis posūkis iš Pilaitės prospekto sukant į kairę (Papilėnų gatvę). Įrengus naują dviejų lygių sankryžą į pietinę Pilaitės rajono pusę gyventojai pateks sukdami į dešinę ir įvažiuodami į Smalinės gatvę.
Nuo rugpjūčio 19 d. planuojami ir visuomeninio transporto pokyčiai. 75 ir 4G maršrutų autobusai, važiuodami iš Santariškių / Saulėtekio link Pilaitės, Pilaitės prospekte nebesuks į kairę (į Papilėnų gatvę), bet suks į dešinę pro degalinę. Autobusai stos naujoje Smalinės stotelėje ir važiuos Smalinės bei Vydūno gatvėmis, toliau viešasis transportas kursuos įprasta trasa. Iš Pilaitės autobusai važiuos įprastomis trasomis.