Apie tai, kad „Ryanair“ lėktuvas (reisas FR7233) iš Vilniaus į Paryžių niekaip negali išskristi, pranešė 15min.lt skaitytojas. Pasak jo, lėktuvas turėjo kilti trečiadienį 19.45 val., tačiau reisas atidėtas iki šios dienos 12.40 val.
„Lėktuvas turėjo būti pilnas keleivių. Skrydis atidėtas trečią kartą“, – pasakojo skaitytojas.
Pirmiausia keleiviams buvo pasakyta, kad lėktuvas, užuot kilęs 19.45 val., pakils 20.30 val.
Vėliau laukiantieji skrydžio sužinojo, kad „Ryanair“ skris į Paryžių tik ketvirtadienį 9 val. ryto, dabar skrydis perkeltas į 11.35 val. Vėliau dar kartą – jau penktąjį – atidėtas iki 12.40 val.
„Keleiviai, praėję patikrą ir oro uosto vartus, ant laiptų iš oro uosto į pakilimo lauką laukė 30 minučių. Buvo ir šeimų su vaikais.
Tada jie sužinojo, kad lėktuvas sugedęs ir skrydis laiku neįvyks“, – aiškino skaitytojas.
Į Paryžių skridome tik kelioms dienoms – sekmadienį jau grįžtame. Taigi, vienos dienos, kurią būtume praleidę ten, jau nebeturėsime, – pasakojo skaitytojas.
Jis pasakojo, jog „Ryanair“ keleiviais pasirūpino pagal nustatytą tvarką – visi gavo kelionės čekius, ne Vilniuje gyvenantiems žmonėms buvo pasiūlyta pernakvoti viešbutyje, apmokėta ir kelionė į ir iš jo.
„Tačiau kelionės pradžia buvo visiškai sugadinta.
Į Paryžių skridome tik kelioms dienoms – sekmadienį jau grįžtame. Taigi, vienos dienos, kurią būtume praleidę ten, jau nebeturėsime“, – sakė skaitytojas.
15min.lt žiniomis, lėktuvas pakilti negalėjo dėl gedimo.
„Skrydis iš Vilniaus į Paryžiaus Bovė oro uostą buvo atidėtas dėl techninių nesklandumų su orlaiviu. Klientams buvo suteikta nakvynė viešbutyje, kuponai, iš Londono Stanstedo oro uosto atskraidintas laisvas lėktuvas šiam skrydžiui. Jis į Paryžių išvyko šįryt. „Ryanair“ nuoširdžiai atsiprašo savo klientų“, – 15min.lt rašė bendrovės atstovas Hansas Joergenas Elnaesas.
Ką daryti, jei atidėjo jūsų skrydį?
Individuali įmonė „Atidėtas skrydis“, aiškina, kad, jeigu skrydis yra atidedamas ilgiau nei 3 valandoms, keleiviai gali įgyti teisę į iki 600 EUR dydžio kompensaciją.
„Apskaičiuojant mokėtinos kompensacijos dydį yra atsižvelgiama į atstumą tarp atitinkamų oro uostų. Šiuo konkrečiu atveju keleivių atvykimo į galutinę paskirties vietą laikas skirsis daugiau nei 3 valandomis nuo pradinio numatyto atvykimo laiko, taigi, kiekvienas keleivis, įvertinus atstumą tarp Vilniaus ir Paryžiaus, gali kreiptis tiesiogiai į atsakingą oro vežėją dėl 400 EUR dydžio kompensacijos išmokėjimo“, – cituojama įmonės „Atidėtas skrydis“ direktorė.
Pranešime pabrėžiama, kad skrydžio atidėjimo laikas yra tik viena iš kompensacijos mokėjimo būtinųjų sąlygų.
„Todėl prieš kreipiantis reikėtų taip pat išsiaiškinti skrydžio atidėjimo priežastis, nes oro vežėjas gali atsisakyti išmokėti kompensaciją, jeigu skrydis buvo atidėtas dėl ypatingų aplinkybių, kurių nebūtų buvę galima išvengti net ir imantis visų pagrįstų priemonių, pavyzdžiui, dėl meteorologinių sąlygų, netikėtai atsiradusių skrydžių saugos problemų ir streikų arba orlaivio techninės problemos, bet tik jeigu ji susijusi su įvykiu, kuris nėra būdingas normaliai oro vežėjo veiklai ir kurio dėl jo pobūdžio ir atsiradimo priežasčių negalima realiai valdyti“, – pabrėžė pašnekovė.