„Dar prieš keletą metų už vieno vilkiko draudimą metams mokėjome 1 350 eurų, paskui kaina šoktelėjo iki 3 tūkstančių eurų. Tokią kainą draudimo bendrovė, kurioje mes draudėmės, išlaikė apie metus, o tada padidino iki 8 tūkstančių eurų už vieną vilkiką metams. Per tuos metus mūsų įmonės nuostolingumas, pagal kurį nustatoma draudimo kaina, buvo tikrai geras, tad liko neaišku, kodėl tą kainą mums taip padidino. Puolėm ieškoti geresnio draudiko ir gavom pasiūlymą iš kitos draudimo bendrovės – 7 tūkstančiai eurų už vieną vilkiką metams, bet su sąlyga, kad pas juos drausimės ir KASKO draudimu, kas mums labai nepalanku. Kiti draudikai siūlė kainas nuo 10 iki 17 tūkstančių eurų“, – pranešime cituojamas V.Pušinskas.
Draudžiantis po 8 tūkst. eurų už vieną vilkiką metams už 14 vilkikų reikėtų sumokėti 112 tūkst. eurų, kas yra 70 tūkst. eurų daugiau, palyginti su tais metais, kai įmonė mokėjo po 3 tūkst. eurų už vilkiką.
Vežėjus drausti šiuo draudimu gali tik Lietuvos draudimo bendrovės, o, V.Pušinsko nuomone, draudikų Lietuvoje yra mažai, todėl menka ir konkurencija.
„Noriu atkreipti dėmesį, kad transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimas yra toli gražu ne vienintelis, kuriuo draudžiasi vežėjai. Tiesa, kiti draudimai nėra privalomi, bet be jų niekaip neišsiversi. Tai KASKO draudimas, krovinių draudimas arba CMR draudimas, darbuotojų draudimas, verslo draudimas, medicininių išlaidų arba kelionių rizikos draudimas. Štai, kad ir krovinio draudimas (arba CMR draudimas) – jei juo nesidrausi, negausi užsakymų. Joks krovinio savininkas nesutiks, kad jo krovinį vežtum neapdraustą. O darbuotojų irgi negali neapdrausti. Jei vairuotojui kelyje atsitiks kokia nelaimė ir jis nebus apdraustas, už viską atsakys įmonė“, – apie draudimo naštą vežėjams aiškino V.Pušinskas.