40,5 mln. eurų vertės Vilniaus autobusų pirkimo konkurse – „Adampolis“ ir „Solaris“

Vilniaus valdžios paskelbtame 40,5 mln. eurų maksimalios vertės 150 naujų autobusų pirkimo konkurse dalyvauja dvi – Lietuvos ir Lenkijos – bendrovės.
Vilniaus viešasis transportas
Vilniaus viešasis transportas / Žygimanto Gedvilo/15min nuotr.

Vilniaus mero patarėjas Aleksandras Zubriakovas BNS informavo, kad pasiūlymą pateikė Kauno „Man“ sunkvežimių ir autobusų prekybos bendrovė „Adampolis“ kartu su „UniCredit Leasing“ Lietuvos filialu, taip pat Lenkijos bendrovė „Solaris Bus & Coach“ ir Lietuvos DNB bankas.

„Dabar vyks techninių specifikacijų vertinimas, kiek jis užtruks, sunku pasakyti, priklausys nuo iškilusių klausimų“, – BNS teigė A.Zubriakovas.

A.Primost/15min nuotr./Aleksandras Zubriakovas
A.Primost/15min nuotr./Aleksandras Zubriakovas

Kelis mėnesius atidėliotą konkursą savivaldybė paskelbė balandį – miestas nori įsigyti autobusų, kurie atitinka ekologijos standartus, juos numatoma išpirkti per 8 metus.

Vilnius neseniai baigė privačių vežėjų paieškas. Mažais ir dideliais autobusais keleivius veš Latvijos įmonė „Rigas mikroautobusų satiksme“ ir Lietuvos bendrovė „Transrevis“, o dideliais – dvi Latvijos įmonės – „Sabiedriskais autobuss“, „Ekspress-Adaž“.

Savivaldybė tikisi, kad 100 naujų šių vežėjų autobusų į sostinės gatves išriedės šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje.

Vilnius per artimiausius dvejus metus planuoja atnaujinti ir troleibusų parką, įsigyjant 40 naujų troleibusų. Jų kaina gali siekti 15,8 mln. eurų, iš jų 13,5 mln. eurų būtų Europos Sąjungos (ES) parama.

Dabar Vilniaus gatvėmis važinėja per 350 autobusų, kurių vidutinis amžius – 14 metų. Autobusų parke yra Vokietijos „Mercedes-Benz“ ir „Man“, Švedijos „Volvo“, Ispanijos „Carrocera Canstrosua“ ir kitų gamintojų transporto priemonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis