A.Butkevičius ir R.Sinkevičius tikina, kad transporto įmonių holdingas kuriamas ne dėl „Lietuvos jūrų laivininkystės“ problemų

Premjeras ir susisiekimo ministras pareiškė, kad transporto įmonių holdingas bus kuriamas ne dėl žlungančios valstybės valdomos „Lietuvos jūrų laivininkystės“ (LJL) problemų. Anksčiau buvo tikinta atvirkščiai – holdingo idėja viešai buvo siejama būtent su bloga LJL padėtimi.
Algirdas Butkevičius ir Rimantas Sinkevičius
Algirdas Butkevičius ir Rimantas Sinkevičius / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Dėl transporto holdingo kūrimo sprendimas priimtas jau tikriausiai prieš keturis ar penkis mėnesius, tai nėra, kaip buvo viešojoje opinijoje skleidžiama, kad holdingas yra kuriamas dėl „Lietuvos jūrų laivininkystės“. Tai yra netiesa“, – žurnalistams po Vyriausybės pasitarimo pirmadienį sakė Algirdas Butkevičius.

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius taip pat tikino, kad holdingas kuriamas, ne siekiant gelbėti LJL.

Anot jo, LJL veiklos planas turėtų būti parengtas per du mėnesius, tačiau jo turinio jis kol kas nekomentavo, užsimindamas, kad šiuo metu svarstoma apie įmonės vadybos pokyčius bei investicijas į naujus laivus.

„Norint, jog bendrovė turėtų ateitį, reikia į ją investuoti – šiuo atveju investicija galima, tik nuperkant naujus laivus, senų laivų rekonstravimas neatneša tos laukiamosios naudos, kadangi rinkoje situacija šiandien nėra gera ir į ateitį pasakyti, ar ji bus gera, tai yra sudėtinga.

Kiek man teko derėtis su Finansų ministerija dėl kitų metų biudžeto plano ir valstybės investicijų programos, šiai dienai tokie pinigai nėra numatyti, bet iki biudžeto priėmimo yra dar daug laiko ir man sunku pasakyti, kaip bus su šituo klausimu“, – žurnalistams sakė R.Sinkevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis