„Įmonė turi tapti komercine, ji turi nustoti veikti pasyviu būdu, vien tik techniškai žiūrėti, kad parkas būtų gyvas ir vežti keleivius pagal numatytus maršrutus. Ji turi labai aiškiai peržiūrėti savo dabartinę ekonominę ir strateginę reikšmę, ji turi tapti komercine, ne vien tik vykdyti socialinę funkciją, kaip kartais daug kam atrodo. Ji turi žiūrėti į įvairias paslaugas, įvairias galimybes tarp troleibusų parko ir autobusų parko kokia būtų strategija. (...) Tikiuosi, kad per artimiausius dvejus metus šita įmonė tikrai turės ir aiškią kapitalo grąžą, kurios šiandien neturi, ir bus komerciniu principu veikianti įmonė, o ne miglotai, kaip šiandien, kur nėra aiškios jos veiklos gairės“, – BNS sakė A.Šikšta.
Anot jo, tarp svarstomų priemonių, didinančių įmonės veiklos efektyvumą, yra maršrutų bei tarifų peržiūrėjimas.
„Maršrutai yra vienas iš tūkstančio klausimų, kuriuos įmonė turi išsispręsti. Be abejo, ekonomiškai reikia žiūrėti, ką vežam, kur vežam, už kiek vežam ir kas už tai sumoka. (...) Tarifai kol kas nėra pirmos eilės klausimas. Šiandien reikia žiūrėti į parko ūkį, į investavimą, kad būtų siūlomos teisingos ir kokybiškos paslaugos Vilniaus gyventojams“, – kalbėjo A.Šikšta.
Jo teigimu, įmonei reikėtų nemažų investicijų: „Per artimiausius porą metų reikėtų keliasdešimt milijonų“.
Šiuos pinigus, anot jo, pirmiausiai turėtų surinkti pati įmonė, efektyvindama lėšas, o ne reikalauti, kad jas padengtų savivaldybė.
Šią savaitę Vilniaus savivaldybė paskelbė naujojo įmonės vadovo konkursą. Pasak A.Šikštos, jį tikimasi surasti per mėnesį. Šiuo metu įmonei laikinai vadovauja Rimantas Markauskas, kuris pakeitė pernai rudenį šio posto netekusį Gintarą Nakutį.
„Vilniaus viešasis transportas“ įsteigtas 2011 metais, sujungus bendroves „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“.