Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

A.Zuokas apie Konkurencijos tarybos sprendimą dėl „Vilnius veža“: šiandien šešėlis laimėjo

Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas „Žinių radijui“ sako, jog Konkurencijos tarybos sprendimas dėl savivaldybės įmonės „Vilnius veža“ rodo tik viena – kad šiandien šešėlis laimėjo. „Vilnius vežė, veža ir veš“, – sako A.Zuokas. Antradienį Konkurencijos taryba paskelbė, kad įsteigus „Vilnius veža“ buvo sukurtas interesų konfliktas, nes savivaldybė pradėjo dalyvauti ūkinėje veikloje, kurią pati administruoja.
Vilniaus savivaldybės taksi „Vilnius veža“ automobiliai
Naujųjų Vilniaus savivaldybės taksi automobilių pristatymas / Vilniaus sav. nuotr.

„Tai yra visa ta šešėlinė veikla, kuri veikė iki 2012 metų ir kurią šiandien eliminuoti bando ir prokurorai, ir mokesčių inspekcija, ir savivaldybė. Konkurencijos tarybos požiūris žudo“, – piktinosi meras.

Paklaustas, ar yra pagrįstų įtarimų, A.Zuokas teigė, jog aiškios tik prielaidos.

Aš puikiai suprantu, kad geriau šias paslaugas teiktų privačios įmonės, bet norėčiau, kad Konkurencijos taryba nežiūrėtų taip siaurai procedūriškai, o pažiūrėtų į visą taksi verslo aplinką, – sakė A.Zuokas

„Įtarimų neturiu, nors prielaidos labai aiškios, nes tyrimas vyksta pagal tų pačių įmonių, kurios šiuo metu yra tikrinamos, kurioms yra keliamos baudžiamosios bylos, skundus. Tie, kurie piktnaudžiauja, tie skundžia. Bet šiaip aš manau, jog tai yra požiūrio ir nekompetencijos dalykai. Aišku, mes pasiruošę taisyti klaidas, jeigu jų yra, bet mes tikrai nesutinkame su tuo, kad šita įmonė neveiks“, – Žinių radiją tikino A.Zuokas.

Meras priminė 2012-uosius, kai generalinės prokuratūros pareigūnai, mokesčių inspekcija atliko kratas, poėmius ir trumpam įkalino nemažą dalį tuometinių taksi įmonių vadovų už mokesčių nemokėjimą, šešėlinę veiklą, už įstatymų pažeidinėjimą.

„2012 metų pabaigoje buvo neįmanoma net taksi iškviesti, nes tuo metu visas taksi verslas 100 proc. buvo nelegalus. Ir natūralu, kad Vilniaus miesto savivaldybė sureagavo aiškiai ir greitai, įsteigdama viešąją įmonę, tai yra ne pelno siekiančią įmonę.

Aš puikiai suprantu, kad geriau šias paslaugas teiktų privačios įmonės, bet norėčiau, kad Konkurencijos taryba nežiūrėtų taip siaurai procedūriškai, o pažiūrėtų į visą taksi verslo aplinką. Šiandien sąžiningai konkurencijai, sąžiningam verslui nėra vietos. Didžioji dalis taksi verslo yra nelegalus. O valstybės institucijos, kurios turi pareigą ir teisę užtikrinti įstatymų ir taisyklių laikymąsi, neveikia“, – Žinių radijui komentavo A.Zuokas.

Vilniaus sav. nuotr./Artūras Zuokas
Vilniaus sav. nuotr./Artūras Zuokas

Jo teigimu, tokia situacija susidarė dėl nedidelių savivaldos galių.

Pasak mero, „Vilnius veža“ įkūrimas buvo bandymas parodyti, jog gali būti legali, skaidri veikla, ir kartu bandymas parodyti, kad šalia mūsų gali stotis ir kiti norintys sąžiningai vykdyti verslą. „Tik kelios Afrikos valstybės ir Lietuva yra tarp tų, kur miestų tarybos negali nustatyti fiksuoto taksi tarifo iš oro uosto į tam tikrą miesto dalį. Todėl Lietuva niekada ir nematė normalių taksi“, – piktinosi A.Zuokas.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos