Apie tai pranešusi bendrovės atstovė spaudai pabrėžė, jog Baltijos šalys, kaip skrydžių kryptis, prarado dalį paklausos, ypač iš Vakarų, tačiau skrydžių paklausa iš Baltijos valstybių ir Skandinavijos gerokai išaugo, ypač sezoninėms vasaros kelionėms.
„Air Baltic“ atkreipė dėmesį į tai, kad didėjančios degalų kainos aviacijos pramonei kelia naujų iššūkių, bilietai neišvengiamai brangsta.
BNS skaičiavimais, per pirmus keturis šių metų mėnesius „Air Baltic“ paslaugomis pasinaudojo apytikriai 675 tūkst. žmonių.
2021-aisiais oro vežėja pasiekė 204,1 mln. eurų finansinę apyvarta – 41 proc. didesnę nei 2020 metais, grynuosius nuostolius sumažino 49 proc. iki 135,7 mln. eurų. Tuo tarpu pelnas iki mokesčių, palūkanų, amortizacijos, nuomos išlaidų atskaičiavimų (EBITDAR) pernai siekė 312 tūkst. eurų, palyginti su 152,3 mln. eurų neigiamu rezultatu užpernai.
Per praėjusius metus „Air Baltic“ paslaugomis pasinaudojo 1,628 mln. keleivių – 21,4 proc. daugiau nei ankstesniais metais.
96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.