Lėktuvu skrido tik trys įgulos nariai.
„Air Canada“ prancūzų kalba išplatintame pranešime teigiama, kad netrukus po pakilimo gruodžio 22 dieną sistema „pateikė pranešimą apie variklio problemą ir pilotai, laikydamiesi tokioje situacijoje taikomos standartinės procedūros, nusprendė išjungti variklį“.
„Orlaivis buvo nukreiptas į Tusoną, kur jis nusileido kaip įprasta ir liko ten stovėti“, – pranešė „Air Canada“, nenurodydama gedimo pobūdžio.
Pasak belgų specialistų svetainės „Aviation24.be“, kuri pirmą kartą pranešė apie avarinį nusileidimą, gedimas įvyko dėl hidraulinio slėgio sumažėjimo kairiajame variklyje.
Kanados vyriausybė gruodžio viduryje paskelbė patvirtinusi „Boeing“ atliktus orlaivių „737 MAX“ pakeitimus. Minėto modelio orlaivius buvo uždrausta naudoti visame pasaulyje po dviejų mirtinų avarijų.
Visgi orlaiviui, kurį įsigijo Kanados oro linijos „Air Canada“, „Westjet“ ir „Sunwing“, dar nebuvo leista vykdyti komercinių skrydžių Kanados oro erdvėje.
JAV Federalinės aviacijos administracija (FAA) lapkričio viduryje pranešė vėl leidusi eksploatuoti orlaivius „Boeing 737 MAX“, tačiau prieš tai dar reikės atlikti keletą orlaivio sistemų pakeitimų.
Prieš dvi savaites Brazilijos aviakompanija „Gol“ pirmoji pasaulyje vėl pradėjo eksploatuoti „737 MAX“.