„Air France-KLM“ atstovybės Rusijoje ir NVS šalyse vadovas Guillaume'as Glassas agentūrai „Tass“ sakė, jog dėl tokios galimybės ketinama susitarti su Ramenskojės oro uosto operatore „Ramport Aero“.
„Svarstome galimybę naudoti Ramenskojės oro uostą kaip atsarginį tokiems atvejams, kai Šeremetjevo oro uostas dėl nepalankių oro sąlygų būtų uždarytas, o tai įvyksta kelis kartus per metus. (...). Tačiau neketiname pasirinkti Ramenskojės oro uosto kaip pagrindinio, nes bendradarbiaujame su „Aeroflot“, kuriam Šeremetjevo oro uostas yra bazinis“, – G.Glassas.
„Ramport Aero“ praėjusią savaitę pranešė, jog kovo 15-ąją planuotas Ramenskojės oro uosto atidarymas atidėtas, tačiau nauja data nenurodyta, laukiant būtino Rusijos vyriausybės sprendimo. Tai patvirtino ir Rusijos oro transporto agentūra „Rosaviacija“.
Bendra Varšuvos biržoje kotiruojamos „Avia Solutions Group“ ir Rusijos „Rostech“ įmonė „Ramport Aero“ pirmajame Ramenskojės oro uosto etape investuoja savo lėšas, iš viso 1,8 mlrd. Rusijos rublių (21,7 mln. eurų). Bendra investicijų į oro uostą suma iki 2019 metų išaugs iki 11,8 mlrd. rublių (142,5 mln. eurų).
„Avia Solutions Group“ pernai sumažino savo dalyvavimą projekte nuo 75 proc. iki 22,5 proc. Grupei priklauso 30 proc. to pat pavadinimo Nyderlandų bendrovės akcijų, kuri savo ruožtu valdo 75 proc. „Ramport Aero“ akcijų.
2007 metais įsteigtai korporacijai „Rostech“ priklauso apie 700 organizacijų, ji užsiima civilinės ir karinės pramonės produkcijos gamyba bei eksportu.