Šis užsakymas bus vienas didžiausių bendrovės užsakymų per pastaruosius metus.
Bendrovė taip pat atskleidė, kad nustos eksploatuoti superlainerius „Airbus A380“, teigdama, kad jie nebėra ekonomiškai veiksmingi itin konkurencingoje kelionių rinkoje.
Bendrovės generalinis direktorius kanadietis Benas Smithas (Benas Smitas), pareigas pradėjęs eiti praėjusiais metais, kuriam pavesta optimizuoti oro linijų bendrovės veiklą, pareiškė, kad A220 serijos orlaivius bus pigiau skraidinti, tuo pačiu „žymiai sumažinant išmetamo anglies dioksido ir triukšmo lygį“.
„Air France-KLM“ neatskleidė milžiniško užsakymo vertės, kuri, skaičiuojant pagal katalogo kainas, turėtų siekti 5,5 mlrd. dolerių (4,9 mlrd. eurų), nors oro linijų bendrovės paprastai sudera dideles nuolaidas.
Užsakyme numatyta galimybė įsigyti trisdešimt papildomų orlaivių A220, kurie pakeis senstančius orlaivius „Airbus A318“ ir „A319“ trumpuose ir vidutinio nuotolio skrydžiuose.
Oro linijų bendrovė teigė, kad naujieji orlaiviai leis sumažinti veiklos išlaidas vienai vietai bent 10 procentų.
„Tai yra labai svarbus dar vienas „Air France“ pertvarkos žingsnis“, - sakoma B.Smito pranešime, paskelbtame trečiadienį prieš paskelbiant oro linijų bendrovės pirmojo pusmečio rezultatų ataskaitą.
„Air France-KLM“ taip pat pranešė apie planus iki 2022 metų atsisakyti 10 superlainerių „A380“, kurie netapo tokie populiarūs, kaip buvo tikėtasi.
„A380 sunaudoja nuo 20 iki 25 proc. daugiau degalų vienai vietai nei naujos kartos tolimųjų maršrutų orlaiviai, todėl išmeta daugiau anglies dioksido“, – teigė bendrovė.
Naujasis vadovas B.Smithas siekia sumažinti vežėjos išlaidas ir pagerinti konkuravimo su pigių skrydžių bendrovėmis galimybes ir ketina šiam tikslui pasitelkti tokias priemones kaip nuostolingų maršrutų atsisakymas ar sutrumpinimas bei mažesnių orlaivių naudojimas.
Gegužės mėnesį B.Smithas taip pat paskelbė planuojantis atsisakyti iki 465 darbo vietų.