Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Air Lituanica“ įgula: vieno piloto patirtis – 42 metai, reikalavimai stiuardesėms – kuklus makiažas, bet paraudonintos lūpos

Sekmadienį, rugsėjo 15 d., naujas bendrovės „Air Lituanica“ orlaivis „Embraer 175“ pakils savo pirmam reisui į Briuselį. Prieš savaitę Vilnių pasiekusio antrojo oro linijų bendrovės orlaivio „Embraer 175“ įgula pasirengusi vykdyti skrydžius.
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„12 lietuvių pilotų, tarp kurių – ir viena moteris, yra visiškai pasirengę pilotuoti naująjį orlaivį, –  pranešime spaudai cituojamas „Air Lituanica“ skrydžių departamento direktorius Edmundas Janušas. Pasak jo, vieną orlaivį pilotuoja 2 pilotai (kapitonas ir antrasis pilotas), keleivių salone dirba 2 skrydžių palydovės.

Tapti įgulos nariu nėra itin paprasta – kandidatams keliami aukšti reikalavimai: labai gera sveikata, puikus užsienio kalbų mokėjimas ir pan. Pilotams svarbiausias reikalavimas – patirtis. „Labiausiai patyręs „Air Lituanica“ lėktuvo pilotas skraido jau 42 metus“, – pabrėžia E.Janušas.

Nors svarbiausia įgulos funkcija yra skrydžio saugumo užtikrinimas, tačiau keleiviai labiausiai atkreipia dėmesį į skrydžių palydovių išvaizdą ir paslaugumą. „Labai svarbu, kad palydovės būtų malonios, paslaugios, tačiau dar svarbiau yra sugebėjimas greitai orientuotis įvairiose situacijose“, – pažymėjo „Air Lituanica“ skrydžių palydovų vadovė Jelena Darinceva. 

Ji atkreipė dėmesį, jog nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad visų aviakompanijų skrydžio palydovių įvaizdžio detalės panašios, vis dėlto yra ir skirtumų: „Pagal „Air Lituanica“ reikalavimus, palydovių plaukai turi būti surišti į kuodelį, makiažas nepastebimas, tačiau lūpos – paraudonintos, – palydovių įvaizdžio subtilybes atskleidė J.Darinceva. – Matomose kūno vietose negalima turėti tatuiruočių, būtina apsiriboti kuklia juvelyrika, o aiškiai minutes ir valandas rodantis laikrodis yra ne tik stiliaus detalė, bet ir būtina darbo priemonė.“

Atsakingas komandinis įgulos darbas yra saugaus skrydžio užtikrinimo garantas ir aviakompanijos gero įvaizdžio dalis, tad „Air Lituanica“ tikslas yra suburti profesionalią skrydžių komandą.

Sekmadienį „Air Lituanica“ įgula su naujuoju orlaiviu „Embraer 175“ kils pirmam reisui į Briuselį, nuo rugsėjo 20 d. skraidys į Prahą, o nuo rugsėjo 21 d. – į Miuncheną. Be to, nuo rugsėjo 15 d. į Amsterdamą bendrovė skraidins ne vieną, bet du kartus per dieną, skrydžiai bus vykdomi ir ryte, ir vakare.

Šiuo metu „Air Lituanica“ tiesioginiais reguliariais maršrutais skraidina į Amsterdamą, Berlyną ir Briuselį. Iki 2015 m. „Air Lituanica“ skrydžių žemėlapį sudarys 13–16 maršrutų. Per metus planuojama pervežti po 500–600 tūkst. keleivių. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos