Jo nuomone, šis sprendimas visų pirma parodo, kad Estija puikiai suvokia svarbų oro susisiekimo vaidmenį ir jo poveikį šalies ekonomikos plėtrai. Antra, tai yra atsakomoji reakcija į naują „airBaltic“ verslo planą „Horizon 2021“, kuriame numatoma per penkerius metus iš Talino oro uosto pasiūlyti tiesioginius skrydžius 11 naujų krypčių.
Estijos valstybė ketina įsteigti naują įmonę, kuri, jeigu Europos Komisija priimtų neigiamą sprendimą, taptų naująja nacionaline oro vežėja vietoj „Estonian Air“. Į įmonės akcinį kapitalą bus investuota 40,7 mln. eurų.
Europos Komisija sprendimo dėl pagalbos, kurią Estijos valstybė suteikė „Estonian Air“, dar nepaskelbė.
Estijos valstybė valdo 90 proc. „Estonian Air“ akcijų. Likusius 10 proc. valdo Skandinavijos oro vežėja SAS.