Aktualu keliaujantiems traukiniais: nuo lapkričio keičiasi bilietų grąžinimo tvarka

LTG įmonių grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pastebi, kad pasiūlius daugiau bilietų pardavimo galimybių, keičiasi ir pirkėjų įpročiai, rašoma „LTG Link“ pranešime spaudai.
„LTG Link“
„LTG Link“ / Bendrovės nuotr.

Šių metų rugsėjo mėnesį interneto svetainėje bei „LTG Link“ mobiliojoje programėlėje nupirkta daugiau nei 60 proc. bilietų, tai yra 20 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vasarą įrengtuose bilietomatuose nuperkamas kas penktas traukinio bilietas.

Šių metų rugsėjo mėnesį per dieną vidutiniškai buvo nupirkta beveik 13 tūkstančių traukinio bilietų. Kiek mažiau nei 20 proc. jų nupirkta 33 bilietomatuose, įrengtuose didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse. Iš kelionių palydovų traukiniuose įsigytų bilietų skaičius per metus nepakito. Tolygiai auga bilietų pardavimo skaičiai „Perlo“ terminaluose, kuriuose teikiamos finansinės ir draudimo paslaugos, užsienio keleiviai traukinio bilietus Lietuvoje vis dažniau perka per kelionių planavimo platformą „Google Maps“.

Daugiau nei 60 proc. bilietų keleiviai pirko internetu, tai yra 20 proc. daugiau nei pernai rugsėjo mėnesį.

„Keleivių poreikiai keičiasi, todėl siūlome kuo daugiau sprendimų ir galimybių, leidžiančių keleiviams planuoti kelionę ir pirkti bilietus jiems patogiu būdu. Džiaugiamės, kad visame pasaulyje naudojami bilietomatai sparčiai išpopuliarėjo ir Lietuvoje. Labai norime, kad kuo daugiau keleivių pirktų bilietus iš anksto, todėl plečiame dinaminės kainodaros projekto apimtis – tai leis daugiau traukiniautojų planuoti keliones iš anksto ir turėti galimybę įsigyti bilietus pigiau. Taip pat skatiname daugiau bilietų pirkti skaitmeniniais kanalais ir, akivaizdu, mūsų pastangas keleiviai vertina, nes aktyviau naudoja šį pirkimo procesą,“ – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.

Nuo lapkričio 1 dienos, pasikeitus aplinkybėms, keleiviai paprasčiau ir lengviau galės grąžinti ir pakeisti traukinio bilietus. Nuo šiol pakeisti bilietą keleiviai galės likus ne mažiau nei 30 min. iki traukinio išvykimo, iki šiol terminas buvo – 4 valandos. Grąžinus bilietą likus 24 valandoms iki išvykimo, keleiviai gali atgauti 90 proc. bilieto vertės, 70 proc. bilieto vertės nuo lapkričio 1 d. galima atgauti likus 2 valandoms iki traukinio išvykimo, iki šiol tai galima buvo padaryti likus 4 valandoms.

Nuo lapkričio 4 d. plečiamas sąrašas keleivių, kuriems nebus taikomas papildomas 2 eurų mokestis perkant bilietus traukinyje. Mokestis nebus taikomas senatvės pensijos gavėjams, moksleiviams, vaikams ir Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo 5 straipsnio 1 dalyje bei 5 straipsnio 2 dalies 1-5 punktuose nurodytiems asmenims.

Papildomo mokesčio nereikės mokėti keleiviams, perkantiems bilietus maršrute Vilnius–Oro uostas–Vilnius bei keleiviams norintiems iš Vilniaus tą pačią dieną tęsti kelionę, pateikus traukinio Vilnius–Oro uostas–Vilnius bilietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis