Valstybės kontroliuojama „Alstom“, gaminanti tautos pasididžiavimu laikomus traukinius, susijungimą su „Siemens“ vadina „svarbiu momentu „Alstom“ istorijoje, patvirtinančiu jį, kaip konsolidacijos geležinkelių sektoriuje platformą“.
Grupės būstinė bus Paryžiaus apylinkėse, o 50 proc. naujos kompanijos akcijų priklausys „Siemens“, nurodoma „Alstom“ pranešime.
Apie „Alstom“ ir „Siemens“ susijungimą kalbėta ne vienerius metus. Jis užbaigia Prancūzijos kompanijos transformaciją po to, kai bendrovė 2015 metais pardavė savo energijos verslą amerikiečių konkurentei „General Electric“ už 9,5 mlrd. eurų.
„Mes kuriame naują Europos čempioną geležinkelių sektoriuje, kuris gyvuos ilgai. Tai suteiks mūsų klientams visame pasaulyje inovatyvesnį ir konkurencingesnį investicijų portfelį“, – sakė „Siemens“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Joe Kaeseris.
Apie „Alstom“ ir „Siemens“ susijungimą kalbėta ne vienerius metus. Jis užbaigia Prancūzijos kompanijos transformaciją po to, kai bendrovė 2015 metais pardavė savo energijos verslą amerikiečių konkurentei „General Electric“ už 9,5 mlrd. eurų.
Prancūzijos valstybė atsisakė savo dalies naujoje kompanijoje, kuri turi užsakymų už 61,2 mlrd. eurų, o jos bendra apyvarta sudaro 15,3 mlrd. eurų, nurodoma paskutinėse abiejų kompanijų finansinėse ataskaitose.
Stambių pramonės kompanijų perėmimai yra itin jautri tema Prancūzijoje, kur ne viena vyriausybė mėgino apsaugoti šalies gamybinius pajėgumus ir išvengti didelio masto darbuotojų atleidimų.
„Vyriausybė jau pasirūpino, kad sutartyje būtų numatytos tam tikros garantijos, įskaitant susijusias su užimtumu ir valdymu“, – antradienį Prancūzijos parlamentui sakė jaunesnysis finansų ministras Benjaminas Griveaux.
Naujos grupės valdybą sudarys 11 narių, iš kurių šešis, įskaitant ir valdybos pirmininką, skirs „Siemens“. Tačiau Henri Poupart'as-Lafarge'as ir toliau eis vykdomojo direktoriaus pareigas ir bus valdybos narys.
„Šis susijungimas yra būtinas mums norint konkuruoti su Kinijos milžine „CRRC Corp“, kuri yra du-tris kartus didesnė už mus, – sakė didžiausios „Alstom“ profesinės sąjungos „the CFE-CGC“ vadovas Claude'as Mandart'as. – Be to, mes nerimaujame dėl to, kad tiesiogiai konkuruojame su „Siemens“ visose srityse, įskaitant greitųjų traukinių gamybą, signalizavimą, regioninius traukinius, metro, tramvajus.“