Pastarosios orlaivių nelaimės – „AirAsia“ lėktuvo katastrofa, kai žuvo 162 žmonės, ir dviguba „Malaysia Airlines“ tragedija 2014-aisiais, iš viso nusinešusi 537 gyvybes, dar labiau paaštrino įtampą aviacijoje.
Kilo diskusijos apie turbulencijos ir audrų įtaką skrydžiui.
Pilotas ir rašytojas Patrickas Smithas pastebi, kad turbulencija yra vienas labiausiai nerimą keliančių dalykų – ypač ir taip įsitempusiems keleiviams.
Tačiau interneto tinklaraštyje P.Smithas pažymi, kad turbulencija pilotų dažniausiai negąsdina. Tai esą ne saugumo, o keleivių psichologinio komforto ir patogumo klausimas. Aišku, turbulencija erzina, tačiau ji nėra pavojinga.
Vis dėlto, jei įmanoma, pilotai stengiasi jų išvengti. Jie stebi orų prognozes ir radarų duomenis, be to, atsižvelgia į oro eismo kontrolės pareigūnų pranešimus.
Jei įspėjama, kad koks nors orlaivis dėl turbulencijos patyrė sunkumų, stengiamasi ją kaip nors aplenkti.