Aštuonerius metus statytas Centrinis Klaipėdos terminalas atvėrė vartus

Klaipėdos uoste oficialiai duotas startas Centriniam Klaipėdos terminalui. Tai naujausias ir moderniausias tokio tipo terminalas visose Baltijos šalyse. Vienu metu terminale galės švartuotis net trys bet kurio tipo laivai: ro-ro, keleiviniai, ro-pax keltai ir kruiziniai laivai. Terminalas galės priimti apie pusę milijono keleivių, perkrauti 5 mln. tonų ro-ro krovinių.
Centrinis Klaipėdos terminalas
Centrinis Klaipėdos terminalas / Klaipėdos uosto direkcijos nuotr.

Naujojo terminalo įrengimo darbus atliko ir jo operatoriumi paskirta bendrovė „Centrinis Klaipėdos terminalas“.

„Didžiuojamės šiuo terminalu – jį kurdami pasitelkėme pažangiausius sprendimus, tad tikime, kad Centrinis Klaipėdos terminalas bus patogus kelionės taškas visiems, keliaujantiems ir dirbantiems jūroje“, – sakė Centrinio Klaipėdos terminalo generalinis direktorius Benediktas Petrauskas.

Klaipėdos uosto direkcijos nuotr. /Centrinis Klaipėdos terminalas
Klaipėdos uosto direkcijos nuotr. /Centrinis Klaipėdos terminalas

Terminalo planavimo procesai pradėti 2006 metais, o nuo 2010 m. imtasi statybos darbų. Terminalas iškilo naudojant Uosto direkcijos lėšas, privataus sektoriaus investicijas (investuotojai – koncernas  „Achemos grupė“ ir Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“) ir Europos Sąjungos paramą.

Skaičiuojama, kad bendra šio projekto vertė – apie 185 mln. litų. Įrengti naujojo keleivinių ir krovininių keltų terminalo infrastruktūrą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai kainavo apie 110 mln. litų. Maždaug pusę sumos skyrė ES – panaudota 57 mln. litų Sanglaudos fondo lėšų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų