Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Australija padavė į teismą „Volkswagen“ dėl „dyzelgeito“

Australijos rinkos priežiūros tarnyba padavė į teismą Vokietijos automobilių gamybos kompaniją „Volkswagen“ dėl jos naudotos programinės įrangos dyzelinių automobilių taršos duomenimis klastoti, skelbia „The Wall Street Journal“.
„Volkswagen Passat GTE“
„Volkswagen Passat GTE“ / Dainiaus Cuberos nuotr.

Australijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos komisija (ACCC) mano, kad „Volkswagen“ tokiu būdu klaidino pirkėjus.

Dar praėjusių metų lapkritį teisininkų firmos „Maurice Blackburn“ ir „Bannister Law“ Australijos vartotojų vardu pateikė grupinį ieškinį dėl vadinamojo „dyzelgeito“. Australijos oro taršos normos yra beveik identiškos ES normoms. Todėl jeigu Australijos teismas nuspręs, kad Vokietijos kompanijos gaminamų automobilių dujų išmetimo sistemose buvo nelegalių elementų, tai gali tapti precedentu, dėl kurio bendrovė sulauks ieškinių Europoje, o tai jai kainuos milijardus JAV dolerių, rašo „The Wall Street Journal“.

„Volkswagen“ padalinys Australijoje – „Volkswagen Group Australia Pty. Ltd.“ – pranešė nagrinėjantis ACCC pretenzijas.

Tačiau bendrovė pranešė, kad teisminis jos persekiojimas Australijoje praktinės naudos vartotojais neduos, nes kompanija pati artimiausiu metu paskelbs apie pažeidimų pašalinimo priemones.

„Geriausias sprendimas vartotojams, kurių automobiliai susiję su „dyzeliniu skandalu“, būtų atnaujinti programinę įrangą planuojamo automobilių atšaukimo metu“, – sakė „Volkswagen Group Australia“ vadovas Michaelas Bartschas.

Verta paminėti, kad „Volkswagen“ jau atidėjo maždaug 18 mlrd. eurų išlaidoms, susijusioms su „dyzelgeitu“, visame pasaulyje įtraukusiu maždaug 11 mln. automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos