Australijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos komisija (ACCC) mano, kad „Volkswagen“ tokiu būdu klaidino pirkėjus.
Dar praėjusių metų lapkritį teisininkų firmos „Maurice Blackburn“ ir „Bannister Law“ Australijos vartotojų vardu pateikė grupinį ieškinį dėl vadinamojo „dyzelgeito“. Australijos oro taršos normos yra beveik identiškos ES normoms. Todėl jeigu Australijos teismas nuspręs, kad Vokietijos kompanijos gaminamų automobilių dujų išmetimo sistemose buvo nelegalių elementų, tai gali tapti precedentu, dėl kurio bendrovė sulauks ieškinių Europoje, o tai jai kainuos milijardus JAV dolerių, rašo „The Wall Street Journal“.
„Volkswagen“ padalinys Australijoje – „Volkswagen Group Australia Pty. Ltd.“ – pranešė nagrinėjantis ACCC pretenzijas.
Tačiau bendrovė pranešė, kad teisminis jos persekiojimas Australijoje praktinės naudos vartotojais neduos, nes kompanija pati artimiausiu metu paskelbs apie pažeidimų pašalinimo priemones.
„Geriausias sprendimas vartotojams, kurių automobiliai susiję su „dyzeliniu skandalu“, būtų atnaujinti programinę įrangą planuojamo automobilių atšaukimo metu“, – sakė „Volkswagen Group Australia“ vadovas Michaelas Bartschas.
Verta paminėti, kad „Volkswagen“ jau atidėjo maždaug 18 mlrd. eurų išlaidoms, susijusioms su „dyzelgeitu“, visame pasaulyje įtraukusiu maždaug 11 mln. automobilių.