Iš Sidnėjaus oro uosto pakilęs milžinas pirmiausia pasuko į Los Andželą, prieš pasiekdamas galutinį kelionės tikslą Mohavių dykumoje.
Šia kelione baigsis beveik penkis dešimtmečius trukusi plataus fiuzeliažo, dvigubo denio orlaivių istorija bendrovėje „Qantas Airways“ .
Iš pradžių vežėja planavo orlaivį „išleisti į pensiją“ po šešių mėnesių, tačiau koronaviruso pandemija privertė paankstinti datą.
„Liūdime ir kartu džiaugiamės dėl tos nuostabios istorijos, dėl to, ką šis orlaivis padarė, kad pakeistų aviacijos pramonę“, – prieš orlaiviui pakylant kalbėjo „Qantas“ generalinis direktorius Alanas Joyce'as.
Praėjusią savaitę „British Airways“ atsisakė visų valdytų „Boeing 747“ lėktuvų parko, siekdama sumažinti išlaidas ir naudoti ekologiškesnius orlaivius.
A.Joyce'as kartu su maždaug 150 daugiausia „Qantas Airways“ darbuotojų susirinko oro uosto angare, kad atsisveikintų su orlaiviu, ant kurio korpuso pasirašė juo skraidę pilotai ir skrydžių palydovai.
Kylančiam į dangų orlaiviui mojavo už tvoros susirinkę smalsuoliai, lūkuriavę ne vieną valandą.
Prieš pasukdamas kelionės tikslo link, pilotas išraižė bendrovės logotipą virš Ramiojo vandenyno.
Praėjusį mėnesį vežėja paskelbė planuojantis atsisakyti iki 6 000 darbuotojų ir beveik metams nutupdyti 100 orlaivių, kad sutaupytų 10 mlrd. JAV dolerių.