Rusijos portalas ko.ru pranešė, kad tarp galimų Ramenskojės skrydžių partnerių yra Rusijos „Pobeda“, Baltarusijos „Belavia“, Rusijos užsakomųjų skrydžių bendrovės „Royal Flight“ ir „Nord Wind“.
„Avia Solutions Group“ planuoja, kad investicijos į Ramenskojės oro uosto projektą atsipirks per 7 metus.
Oro uosto operatorės bendrovės „Ramport Aero“ vadovo Tomo Vaišvilos teigimu, pirmoji pradės skraidyti Rusijos užsakomųjų skrydžių įmonė „iFly“, o su dar dviem vežėjais pasiekti preliminarūs susitarimai dėl jų darbo pradžios vasarą.
„Avia Solutions Group“ planuoja, kad investicijos į Ramenskojės oro uosto projektą atsipirks per 7 metus.
Pasak portalo, „Avia Solutions Group“ pagrindinių pinigų srautų tikisi ne iš dažnai dotuojamos ir stipriai reguliuojamos aviacijos veiklos, o iš papildomų verslų: prekybos ir pramogų centrų, viešbučių, krovinių terminalų. Visa tai, „Ramport Aero“ skaičiavimu, turėtų atnešti apie 70 proc. laukiamo pelno.
Pasienio punkto bandymai Ramenskojės oro uoste prasideda pirmadienį. Lygiai po mėnesio, kovo 15 dieną bus atidarytas pats oro uostas.
Per pirmąjį veiklos mėnesį – kovą – Ramenskojės oro uostas turėtų aptarnauti 50 – 60 tūkst. žmonių.
Bendra „Avia Solutions Group“ ir Rusijos „Rostec“ įmonė „Ramport Aero“ pirmajame etape investuoja savo lėšas, iš viso 1,8 mlrd. Rusijos rublių (20,09 mln. Eur). Bendra investicijų į oro uostą suma iki 2019 metų išaugs iki 11,8 mlrd. rublių (131,7 mln. Eur).
„Avia Solutions Group“ pernai sumažino savo dalyvavimą Maskvos Ramenskojės tarptautinio oro uosto statybos projekte nuo 75 proc. iki 22,5 proc. Lietuvos aviacijos grupei priklauso 30 proc. to pat pavadinimo Nyderlandų bendrovės akcijų , kuri savo ruožtu valdo 75 proc. Maskvoje oro uosto plėtros projektą vystančios įmonės „Ramport Aero“ akcijų.
2007 metais įsteigtai korporacijai „Rostec“ priklauso apie 700 organizacijų, ji užsiima civilinės ir karinės pramonės produkcijos gamyba bei eksportu.