Pirmieji skrydžiai planuojami kitų metų pradžioje, o tarp skrydžių bendrovių, kurios galėtų dirbti naujame Ramenskojės oro uoste minima „Aeroflot“ ir jos antrinė įmonė „Pobeda“.
Ramenskojės oro uoste montuojama įranga, vyksta apdailos darbai, bus įrengtas perėjimo per valstybės sieną punktas.
Rusijos naujienų portalas gudok.ru pranešė, kad kad Ramenskojės oro uoste montuojama įranga, vyksta apdailos darbai, bus įrengtas perėjimo per valstybės sieną punktas.
„Rostec“ atstovas Dmitrijus Šugajevas patvirtino, kad deramasi su skrydžių bendrovėmis, kurios galėtų dirbti oro uoste. Jo teigimu, daugiausiai kalbama apie bendrą darbą su Rusijos vežėju „Aeroflot“.
Planuojama, kad visiškai užbaigtame Ramenskojės oro uoste bus įrengtas 60 tūkst. kvadratinių metrų ploto keleivių terminalas, krovinių terminalai, techninio aptarnavimo bazės, automobilių stovėjimo aikštelės, viešbučiai ir verslo centrai.
Bendra „Avia Solutions Group“ ir „Rostec“ įmonė „Ramport Aero“ pirmajame Ramenskojės oro uosto statybos etape investuoja savo lėšas, iš viso 1,8 mlrd. Rusijos rublių (24,45 mln. eurų). Bendra investicijų į oro uostą suma iki 2019 metų išaugs iki 11,8 mlrd. rublių (160,3 mln. eurų).
„Avia Solutions Group“ šiemet sumažino savo dalyvavimą Maskvos Ramenskojės tarptautinio oro uosto statybos projekte nuo 75 proc. iki 22,5 proc., šis sandoris turėjo teigiamą poveikį finansinei atskaitomybei. Lietuvos aviacijos grupei priklauso 30 proc. to pat pavadinimo Nyderlandų bendrovės akcijų , kuri savo ruožtu valdo 75 proc. Maskvoje oro uosto plėtros projektą vystančios įmonės „Ramport Aero“ akcijų.
2007 metais įsteigtai korporacijai „Rostec“ priklauso apie 700 organizacijų, ji užsiima civilinės ir karinės pramonės produkcijos gamyba bei eksportu.