Pirmasis Punta Kanos orlaivių remonto bazės statybų etapas truks dvejus metus, per kuriuos bazėje bus pilnai įrengtas angaras, skirtas aptarnauti 5-is orlaivius vienu metu. Vėliau planuojama infrastruktūrą išplėsti iki bazės, leisiančios vienu metu aptarnauti net 12-a orlaivių.
Pilnas MRO infrastruktūros plotas apims 52 000 kv. m., iš jų 20 000 kv. m. sudarys angaras. Planuojama, kad orlaivių remonto bazės vadovų komandą sudarys lietuviai, geriausias Europos praktikas pritaikysiantys Lotynų Amerikos orlaivių remonto rinkai.
„Norėdami užtikrinti reikiamą orlaivių remonto infrastruktūrą ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) paslaugas teikiančioms grupės avialinijoms, nusprendėme investuoti į orlaivių remonto dirbtuves Pietų Amerikoje. Siekiame, kad mūsų grupės avialinijų orlaiviai, skraidantys priešingo sezoniškumo Europai zonose Lotynų Amerikoje, Azijoje ir Australijoje, galėtų pasiekti remonto angarus per 4 valandas,“ – teigia „Avia Solutions Group“ generalinis direktorius Jonas Janukėnas.
Pasak „FL Technics“ vadovo Žilvino Lapinsko, naujasis orlaivių remonto angaras žymi tolesnę įmonės plėtrą Šiaurės ir Pietų Amerikos regionuose, kur nuo 2020 metų veikia operatyvinės orlaivių priežiūros įmonė Kanadoje.
„Punta Kanos angaras bus didesnis nei mūsų Vilniaus ir Kauno angarai kartu sudėjus, tad tikimės, kad tokie pajėgumai leis būti stipriu rinkos žaidėju aptarnaujant klientus iš viso pasaulio“ – teigia Ž. Lapinskas.
Naujasis angaras — ne pirmasis įmonių grupės projektas Pietų Amerikoje. „Avia Solutions Group“ neseniai paskelbė, jog jos dukterinė įmonė „Avion Express“ steigia ACMI avialinijas Brazilijoje, taip siekdama geriau atliepti ilgamečių klientų iš Kolumbijos, Čilės, Brazilijos bei Dominikos Respublikos poreikius.
Airijos bendrovė „Avia Solutions Group“ valdo 180 orlaivių parką. Grupei priklauso daugiau nei 100 dukterinių įmonių visame pasaulyje. Aviacijos grupė veiklą vykdo 68 pasaulio šalyse, o jos komandą sudaro 11 500 aukštos kvalifikacijos profesionalų.