„Avia Solutions Group“ pranešė įsigijusi pirmą iš šešių užsakytų tokių orlaivių.
„Avia Solutions Group“ generalinis direktorius Jonas Janukėnas sako, kad tai yra pirmasis toks didelis „AviaAM Leasing“ projektas, konvertuojant populiarų keleivinių lėktuvų tipą.
„Kadangi planuose iš viso yra šeši tokio didelio masto konvertavimai, iki jiems prasidedant nupirkti lėktuvai aptarnaus sezoninius keleivinius maršrutus ir bus valdomi vienos iš devynių grupės avialinijų“, – pranešime sakė J.Janukėnas.
„Boeing 777-300ER“ skraidina beveik 400 keleivių, o pertvarkytas į krovininį lėktuvą, „Boeing 777-300“ vietoje ER vadinsis P2F (angl. Passenger-to-Freighter) ir galės pervežti 99 tonas krovinių transatlantiniais ir kitais tolimais maršrutais.
2025-2027 metais jis visiškai pakeis „Boeing 747-400F“, kurio keliamoji galia yra 128 tonos.
Pasak pranešimo, „Boeing 777-300P2F“ perveža mažiau krovinių, tačiau dėl dviejų variklių ir mažesnes pakilimo masės CO2 emisija, kuro ir kitos tiesioginės sąnaudos bus apie 35 proc. mažesnės. Orlaivis, tikėtina, aptarnaus Europos – JAV bei Kinijos – Europos kryptis.
Tikimasi, kad nuo 2026 metų šeši pertvarkyti lėktuvai generuos daugiau nei 400 mln. JAV dolerių pajamų per metus bei perveš iki 270 tūkst. tonų krovinių.
„Avia Solutions Group“ rugpjūtį skelbė turinti 137 orlaivius (44 proc. daugiau nei prieš metus): „Boeing 747-400F“, „Airbus 321-200F“, „Boeing 737-400F“ bei „Boeing 737-800F“, ji derina krovinių pervežimą tiek krovininiais, tiek ir keleiviniais lėktuvais visame pasaulyje.
„Avia Solutions Group“ pirmąjį šių metų pusmetį gavo 781 mln. eurų pajamų – 2,1 karto daugiau nei prieš metus, grupės grynasis pelnas mažėjo tris kartus iki 5 mln. eurų, o pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) siekė 111 mln. eurų – 2,6 karto daugiau.