Kaip „Air Baltic“ aiškino portalui „Apollo.lv“, minėtas susidūrimas užfiksuotas reisui BT302 grįžtant iš Helsinkio į Rygą.
„Nusileidus Rygos oro uoste, lėktuvo variklyje buvo aptikti paukščio pėdsakai. Siekdami įsitikinti, ar lėktuvas yra saugus kitam skrydžiui, „Air Baltic“ technikai atliko reikiamus patikrinimus pagal 2014 m. aviacijos techninės saugos procedūras. Įsitikinus, kad variklis nepažeistas, orlaivis vėl galėjo pakilti“, – sako bendrovė.
Incidento aplinkybes patvirtino i Rygos oro uosto komunikacijos projektų vadovė Ilze Salna, pasak kurios, skrydis buvo atidėtas vienai valandai, kad aviakompanijos technikai galėtų apžiūrėti orlaivį ir įsitikinti, ar juo saugu skristi.
Iš pradžių galima pagalvoti, kad, pavyzdžiui, vos 400 gramų sveriantis paukštis neturėtų sukelti problemų skrendančiam lėktuvui, tačiau aviacijos istorija rodo, kad paukščiai kelia rimtą pavojų lėktuvams ir sraigtasparniams.
Penkios didžiausios katastrofos
Leidinys „Langley Advance Times“ išvardijo penkias daugiausiai aukų pareikalavusias katastrofas aviacijos istorijoje, sukeltas paukščių.