Pastaraisiais metais „Stena Line“, reaguodama į kylantį transportavimo paslaugų poreikį regione, padidino savo krovinių ir keleivių gabenimo pajėgumą Baltijos jūroje. Šiemet bendrovė jau paleido du didelius šiuolaikiškus keltus Latvijos maršrutais: Ventspilis–Nineshamnas ir Liepoja–Travemiundė. Savaitgalį pristatytais keltais bendrai bus galima plukdyti 1200 keleivių ir gabenti 3600 linijinių metrų krovinių, o tai atitinkamai pakels bendrovės keleivių gabenimo pajėgumą 33 proc., o krovinių – 25 proc.
„Mes augame drauge su savo klientais, plėsdami savo laivyną ir taip stiprindami savo poziciją Baltijos jūroje. Poreikis keltams regione nuosekliai kyla: veiklas plečia krovinius gabenantys verslai, o ir keleiviai vis dažniau renkasi keltus, kaip vieną saugiausių keliavimo būdų pandemijos metu“, – sako „Stena Line Group“ generalinis direktorius Niclas Martenssonas.
Per artimiausius trejus metus bendrovė planuoja padvigubinti keleivių iš Lietuvos ir Latvijos skaičių.
Energijos efektyvumas siekia 30 procentų
Naujieji „RoPax“ tipo keltai, suvartojamos energijos prasme yra efektyviausi pasaulyje ir įtvirtina bendrovę „Stena Line“, kaip tvarios laivybos lyderę. Naujos kartos „E-Flexer“ klasės keltuose įdiegtas optimizuotas laivo kilis, sraigtai, bulba, vairai. Be to, juose galima pakeisti įprastą kurą metanoliu arba suskystintomis dujomis. Keltuose yra įrengta galimybė prisijungti prie uosto elektros tinklų, leidžianti sumažinanti išmetamų dujų ir kietųjų dalelių kiekį, taip pat – atverianti galimybę hibridinių variklių su elektros baterijomis diegimui ateityje. Keltuose naudojama efektyvi pravažiuojamojo krovinių pakrovimo ir iškrovimo sistema.