„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Baltijos jūroje – du nauji „Stena Line“ keltai

Švedijos keltų bendrovė „Stena Line“ praneša, kad 2022 m. planuoja tęsti laivybos apimčių plėtrą Baltijos jūroje ir maršrutu Ventspilis–Nineshamnas paleis du naujus, 240-ies metrų ilgio ekonomiškus keltus „E-Flexer“. Šis įvykis praplės bendrovės galimybes gabenant krovinius ir keleivius Baltijos jūroje. Daugiau nei pusė visų keleivių „Stena Line“ keltais – lietuviai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„E-Flexer“ klasės keltas
„E-Flexer“ klasės keltas / Asmeninio archyvo nuotr.

Pastaraisiais metais „Stena Line“, reaguodama į kylantį transportavimo paslaugų poreikį regione, padidino savo krovinių ir keleivių gabenimo pajėgumą Baltijos jūroje. Šiemet bendrovė jau paleido du didelius šiuolaikiškus keltus Latvijos maršrutais: Ventspilis–Nineshamnas ir Liepoja–Travemiundė. Savaitgalį pristatytais keltais bendrai bus galima plukdyti 1200 keleivių ir gabenti 3600 linijinių metrų krovinių, o tai atitinkamai pakels bendrovės keleivių gabenimo pajėgumą 33 proc., o krovinių – 25 proc.

„Mes augame drauge su savo klientais, plėsdami savo laivyną ir taip stiprindami savo poziciją Baltijos jūroje. Poreikis keltams regione nuosekliai kyla: veiklas plečia krovinius gabenantys verslai, o ir keleiviai vis dažniau renkasi keltus, kaip vieną saugiausių keliavimo būdų pandemijos metu“, – sako „Stena Line Group“ generalinis direktorius Niclas Martenssonas.

Per artimiausius trejus metus bendrovė planuoja padvigubinti keleivių iš Lietuvos ir Latvijos skaičių.

Energijos efektyvumas siekia 30 procentų

Naujieji „RoPax“ tipo keltai, suvartojamos energijos prasme yra efektyviausi pasaulyje ir įtvirtina bendrovę „Stena Line“, kaip tvarios laivybos lyderę. Naujos kartos „E-Flexer“ klasės keltuose įdiegtas optimizuotas laivo kilis, sraigtai, bulba, vairai. Be to, juose galima pakeisti įprastą kurą metanoliu arba suskystintomis dujomis. Keltuose yra įrengta galimybė prisijungti prie uosto elektros tinklų, leidžianti sumažinanti išmetamų dujų ir kietųjų dalelių kiekį, taip pat – atverianti galimybę hibridinių variklių su elektros baterijomis diegimui ateityje. Keltuose naudojama efektyvi pravažiuojamojo krovinių pakrovimo ir iškrovimo sistema.

Asmeninio archyvo nuotr./„E-Flexer“ klasės keltas
Asmeninio archyvo nuotr./„E-Flexer“ klasės keltas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau