Specialiame pranešime bendrovė nurodė, kad sausio–kovo mėnesiais „pardavimai augo visuose svarbiuose pasaulio regionuose, ypač Kinijoje“.
„Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi, kad pajamos prieš mokesčius (EBT) bus daug mažesnės ir sieks 1,8 mlrd. eurų. „Factset“ apklaustų analitikų prognozėje nurodytos 2,5 mlrd. eurų pajamos.
Per tą patį praėjusių metų laikotarpį BMW uždarbis prieš mokesčius siekė 798 mln. eurų, kai pirmoji koronaviruso banga privertė uždaryti prekybos salonus ir pakirto automobilių pardavimus visame pasaulyje.
Kovą BMW teigė, kad antroje 2020 metų pusėje prasidėjęs atsigavimas toliau įsibėgėjo, kai šalys palengvino dėl COVID-19 pandemijos įvestus apribojimus ir milžiniškoje Kinijos rinkoje paklausa smarkiai atsigavo.
Miunchene įsikūrusi įmonė kovo mėnesį teigė besitikinti „reikšmingo pelno prieš mokesčius padidėjimo“ šiais metais ir planuoja paspartinti perėjimą prie elektrinių transporto priemonių, pasaulio ekonomikai atsigaunant po sveikatos krizės.
Pernai elektromobilių rinka padidėjo 13 proc., o BMW prognozuoja, kad per ateinančius penkerius metus augimas pasieks „daugiau nei 50 procentų“. Bendrovė skaičiuoja, kad iki 2030-ųjų bus užfiksuotas dar 20 proc. siekiantis augimas.
Taip pat BMW planuoja, kad iki 2030 metų pusė jos parduodamų automobilių bus elektra varomi modeliai.
Visus pirmojo ketvirčio rezultatus bendrovė planuoja paskelbti gegužės 7 dieną.