Aviacijos milžinė, kurią krizė ištiko po dviejų orlaivių MAX avarijų, per kurias žuvo 346 žmonės, teigė „daranti prielaidą, kad orlaivių „737 MAX“ grąžinimo į eksploatavimą teisinis patvirtinimas prasidės 2019 metų ketvirtą ketvirtį“.
Įvedus minėtą draudimą, sustojo populiariausio bendrovės orlaivio, kuris taip pat yra pagrindinis įmonės pajamų šaltinis, pristatymai. Bendrovė teigė, kad dėl pristatymų vėlavimų ji patyrė 900 mln. JAV dolerių papildomų išlaidų, o bendra išlaidų suma padidėjo iki 9,3 mlrd. JAV dolerių.
Grynosios pajamos siekė 1,2 mlrd. JAV dolerių ir buvo 50,6 proc. mažesnės.
Pajamos sumažėjo 20,5 proc. iki 20 mlrd. JAV dolerių.
Nuo oro linijų bendrovės „Ethiopian Airlines“ orlaivio katastrofos kovo mėnesį, „Boeing“ patyrė didelį spaudimą.
„Mūsų svarbiausias prioritetas išlieka saugus „737 MAX“ grąžinimas į eksploatavimą. Mes nuolat darome pažangą šia linkme“, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Dennisas Muilenburgas.
„Boeing“ taip pat pranešė, kad dėl pasaulinės prekybos neapibrėžtumo sumažins orlaivio „787 Dreamliner“ gamybą nuo 14 lėktuvų per mėnesį šiuo metu iki 12 lėktuvų gamybos per mėnesį nuo 2020-ųjų pabaigos.
„Boeing“ akcijos priešprekybinės sesijos metu pabrango 0,9 proc. iki 340,03 JAV dolerių.