„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Bolt“ vadovas palaiko automobilių mokesčius, mano, kad šeimai vieno automobilio – per akis

Estijos transporto kompanijos „Bolt“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius Markusas Villigas interviu Estijos nacionaliniam transliuotojui ERR teigė, kad visiems, įskaitant vairuotojus, būtų naudinga, jei šalies keliuose važinėtų mažiau automobilių.
Bolt įkūrėjas Markusas Villigas
Bolt įkūrėjas Markusas Villigas / „Bolt“ nuotr.

Estija šiuo metu yra vienintelė valstybė ES, kurioje nėra automobilių mokesčių. Tuo tarpu, pavyzdžiui, Lietuvoje prieš kurį laiką įvestas nuo taršumo priklausomas automobilių registracijos mokestis, galiojantis naujai registruojamiems automobiliams.

Apie automobilių mokesčius Estijoje diskutuojama jau kuris laikas.

„Mes labai pritariame jo įvedimui. Priklausomai nuo to, koks jis bus, pasikeis žmonių elgesys, o aš iš principo labai pritariu“, – portalui ERR apie situaciją Estijoje kalbėjo M.Villigas.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Bolt Drive
Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Bolt Drive

Jis pridūrė, kad mieste gyvenančiai vienai šeimai būtų optimalu turėti vieną automobilį.

„Problema ta, kad žmonės automobiliais naudojasi dažniau nei turėtų. Jie tampa savo įpročių vergais ir pradeda važiuoti automobiliu net tada, kai jiems reikia nuvažiuoti tik 500 metrų“, - ERR sakė M.Villigas.

Paklaustas apie skausmingas bendrovės plėtros pamokas, „Bolt“ vadovas užsiminė, kad patyrė daug priekabių kai kuriose šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje.

„Mus gąsdino taksi bendrovės, sulaukta net grasinimų mirtimi. Jos jautė, kad esame konkurencingi, ypač Lietuvoje ir Balkanuose. Jos nebegali vykdyti savo verslo šešėlyje ir turi pradėti mokėti mokesčius“, – sakė M.Villingas.

Nemažai dėmesio interviu metu buvo skirta elektrinių paspirtukų temai – „Bolt“ yra viena ryškiausių paspirtukų dalijimosi paslaugų įmonių Baltijos šalyse. Tačiau pastaruoju metu ši transporto priemonė įvairiose šalyse kelia diskusijas viešojoje erdvėje.

M.Villigas visuomenės reakciją į paspirtukus lygino su visuomenės reakcija prieš šimtą metų į automobilius, prie kurių reikėjo priprasti. Tiesa, jis atkreipė dėmesį, kad paspirtukų vairuotojai dažnai vairuoja įžūliai ir netinkamai juos palieka.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Gyvenimas Vilniuje
Arno Strumilos / 15min nuotr./Gyvenimas Vilniuje

„Kiekvieną savaitę matau po kelis tokius atvejus. Tai rodo, kad turime geriau atlikti savo darbą „Bolt“. Žmonių įpročius galima pakeisti bendradarbiaujant su miestu ir policija“, – ERR kalbėjo vadovas.

Paklaustas apie referendumą Paryžiuje, kai 90 proc. balsavusiųjų pasisakė prieš elektrinių paspirtukų nuomą Prancūzijos sostinėje, M.Villigas atkreipė dėmesį, kad jame dalyvavo tik 1 proc. rinkėjų.

„Ne visai reprezentatyvi imtis. Paryžius daugeliu atžvilgių yra blogesnis miestas paspirtukams nei Talinas. Siūlėme Paryžiuje naudoti „Bolt“ paspirtukus, tačiau jie nebuvo priimti civilizuotai. Paspirtukai buvo mėtomi į upę, į medžius ir tiesiog niokojami. Palyginti su kitais Europos miestais, Taline su mūsų paspirtukais elgiamasi pagarbiai“, – ERR sakė „Bolt“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų